Beantwoord

iPhone 12 Pro Pre-order

• 9 oktober 2020
  • 12 reacties
  • 1326 Bekeken

Reputatie 1

A.s. maandag 13 oktober organiseert Apple een evenement en hoogstwaarschijnlijk worden dan de nieuwe iphones gepresenteerd. Ik ben hier al heel erg lang op aan het wachten en vroeg me af of T-Mobile de abonnementen met toestel (Iphone 12 Pro) op de Pre-Order dag zelf (als deze bekent is) online plaatst en wanneer. 

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Remcobisschops  Hier nog een fan die niet kan wachten. 
Helaas wordt de Pre-order datum ook dinsdag pas bekend gemaakt.

Wij zullen dus echt nog even geduld moeten hebben, meestal zet TM samen met al de andere providers de mogelijkheid van pre-order online zodra het mag en kan.

Het is trouwens niet maandag maar dinsdag, dus je moet nog langer wachten
Voor welke uitvoering ga je?

Groetjes

Reputatie 1

@CrisTien Haha ik zou wel kunnen wachten maar mijn iPhone X is kapot en loop momenteel met een iPhone 7 rond die ik 4 keer per dag moet opladen. Probeer het zo lang mogelijk vol te houden tot de nieuwe serie maar de tijd gaat wel sloom zo. Ik ga voor de 12 Pro.

Reputatie 7
Badge +20

@Remcobisschops Ik heb nog een perfecte XSMax dus wat telefoon aangaat kan ik wel wachten.

maar de 12  pro is net de S4 en dat was mijn favo toestel. 
Die XS verkoop ik wel of ruil ik in.

Was het maar vast dinsdag 🗣💰

@Remcobisschops Ik heb nog een perfecte XSMax dus wat telefoon aangaat kan ik wel wachten.

maar de 12  pro is net de S4 en dat was mijn favo toestel. 
Die XS verkoop ik wel of ruil ik in.

Was het maar vast dinsdag 🗣💰

Ik ben persoonlijk meer benieuwd of T-Mobile de Pixel 4a 5G gaat ondersteunen, die komt ook binnenkort uit.

Reputatie 7
Badge +20

@Remcobisschops @Phaedon  Morgenavond weten we meer #Eindelijk 

Lees Hier alles over de aankondiging van de IPhone 12 

Niet iedereen zal hier blij mee zijn o.a. Ik. Nog langer wachten🤷‍♀️

Reputatie 1

@CrisTien Ik had het gelezen! Ik ga voor de 12 Pro dus hopelijk als de geruchten waar zijn, kan ik hem vanaf vrijdag pre-orderen. 

@CrisTien Ik had het gelezen! Ik ga voor de 12 Pro dus hopelijk als de geruchten waar zijn, kan ik hem vanaf vrijdag pre-orderen. 

Ja het schijnt dat de iPhone 12 problemen heeft met 5G ontvangst.

Reputatie 1

@Phaedon Had ik ook iets over gelezen maar maak ik me niet zo druk over. 5G is toch nog niet zodanig ontwikkeld in Nederland dat het echt bruikbaar is. Voor mij zijn de snelheden van 4G ook voldoende, ik zou niet weten waarvoor ik 5G nodig heb. Buiten dat om denk ik dat er software matig wel iets komt waardoor het wel bruikbaar is of dat de 5G MhZ band wordt aangepast.

De vertraging of reactietijd is veel minder <10 ms waardoor tijdkritieke toepassingen mogelijk worden in realtime, zoals realtime interactieve computerspelen op de mobiele telefoon. Daarnaast is het veel sneller, waardoor het minder storingsgevoelig is en het veel gebruikers tegelijk aan kan in een kleine ruimte, maar daarvoor moeten de binnenlandse veiligheidsdiensten nog toestemming geven, voor de hogere frequenties op 3,5 GHz.

Reputatie 6
Badge +5

De iPhone 12, mini pro, pro max ondersteunen 5G op alle Nederlandse netwerken die gebruik maken van 700MHZ banden. 

Reputatie 6
Badge +5

https://community.t-mobile.nl/apple-444/faq-alles-over-de-iphone-12-iphone-12-pro-iphone-12-mini-en-de-iphone-12-pro-max-326452

Reputatie 7
Badge +20

Hi alle lezers,

Stefan heeft het topic gedeeld waar we alle informatie over de nieuwe iPhones hebben geplaatst en waar we meer updates delen. Vragen zijn ook daar te stellen.

Om het centraal te houden gaat dit topic op slot.