Vraag

iPhone 12 (pro) scherm heeft mogelijk een gelige tint

• 10 november 2020
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 2

Er is op diverse sites te lezen dat mensen klagen over een gelige tint op de nieuwe iPhones 12 en de 12 pro. Soms is dit op te lossen met instellingen, soms ook niet. Vraag me af of er mensen zijn die dit probleem zelf ook hebben, en hoe men dit heeft opgelost, (instellingen of ruilen van het toestel in een Applestore bijvoorbeeld!) Dit probleem is overigens ook gemeld bij de release van de 11 en de 11 pro…

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

je bedoelt night shift ?

Reputatie 2

je bedoelt night shift ?

Dat zou een instelling kunnen zijn echter klaagt men met deze instelling aan of uit nog steeds over een gelig scherm...

Reputatie 7
Badge +20

je bedoelt night shift ?

Dat zou een instelling kunnen zijn echter klaagt men met deze instelling aan of uit nog steeds over een gelig scherm...

Begrijp ik hieruit dat jij dit eventuele probleem zelf niet ondervind?

ik heb de 12 getest en denk dat het aan de standard wallpaper kan liggen (Ik had er geen last van) 

Reputatie 2

je bedoelt night shift ?

Begrijp ik hieruit dat jij dit eventuele probleem zelf niet ondervind?

ik heb de 12 getest en denk dat het aan de standard wallpaper kan liggen (Ik had er geen last van) 

Nee nee ik wacht nog op mijn 12, las t op diverse sites dus vroeg me af of mensen er last van hadden!

Reputatie 7
Badge +20

@Gonster ik heb nu op mijn iPhone XS Max de standaard wallpaper van de 12 en ik moet je zeggen dat de bovenkant van mijn scherm nu ook gelig is.

Review iphone 12

Reputatie 7
Badge +10

ik heb de 12 en geen last van

Reageer