Beantwoord

iPhone 4 laadt niet meer op, wat nu?

Ik heb deze iPhone ruim 2 jaar en sinds kort is het eigenlijk begonnen dat het niet meer laadt. Soms gaat het toestel nog aan nadat het helemaal is uitgevallen en opnieuw in de lader wordt gestopt, maar het "laadicoontje" verschijnt niet. Het duurt dan een tijdje (4-5 uur) voordat er ook maar een paar % aan de batterijduur wordt toegevoegd.

Gedurende mijn 2-jarig contractsduur voor dit toestel heb ik het altijd in een siliconen iPhone hoes van "xqisit"
gehad om valschade tegen te gaan. Daarnaast is het naar mijn weten niet blootgesteld aan vloeistoffen zoals water e.d.

Het zal waarschijnlijk ter reparatie opgestuurd moeten worden (wat binnen de garantieperiode van mijn contract valt) maar kan het zijn dat er nog een ander oplossing is?

Alvast bedankt voor alle genomen moeite!
icon

Beste antwoord door Razza 10 januari 2014, 13:16

@sjeaken

Welkom op het forum.

Wat balen zeg. Volgens mij ben je wel voorzichtig met je telefoon geweest. Helaas is het ook dan mogelijk om een defect te krijgen.
Heb je wel toevallig al een andere usb kabel geprobeerd? Het kan namelijk ook aan de kabel liggen.

Mocht je dit probleem ook hebben met een andere usb kabel dan ligt het waarschijnlijk aan het toestel. Je kan via de T-Mobile website je toestel ter reparatie aanbieden. Je kan hiervoor uiteraard ook langs een van onze T-Mobile Shops gaan.

Vergeet niet om eerst een back-up van al je gegevens te maken voordat je deze ter reparatie opstuurt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@sjeaken

Welkom op het forum.

Wat balen zeg. Volgens mij ben je wel voorzichtig met je telefoon geweest. Helaas is het ook dan mogelijk om een defect te krijgen.
Heb je wel toevallig al een andere usb kabel geprobeerd? Het kan namelijk ook aan de kabel liggen.

Mocht je dit probleem ook hebben met een andere usb kabel dan ligt het waarschijnlijk aan het toestel. Je kan via de T-Mobile website je toestel ter reparatie aanbieden. Je kan hiervoor uiteraard ook langs een van onze T-Mobile Shops gaan.

Vergeet niet om eerst een back-up van al je gegevens te maken voordat je deze ter reparatie opstuurt!
Hallo sjeaken,

Ik heb dit ook gehad en het bleek gewoon heel suf stof te zijn in het contact. Deze tip heeft mij toen op het idee gebracht.

http://www.easylearning.nl/tips-trucs/iphone-laadt-niet-meer-op

Geen idee of dit hem is, maar het zou zo maar kunnen

Erik

Reageer