Vraag

iPhone 4 trilt bij opladen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,
ik heb een tweedehands iPhone 4 gekocht..
ik weet van de iPhone dat hij trit als je deze aan de lader doet..
maar mijn iPhone gaat ongeveer op de 90% om de minuut trillen.. dan laad mijn iPhone niet op en dan gaat hij wel weer opladen.. dit vind ik heel vervelend want ik word er s'nachts wakker van.. is er een probleem met mijn iPhone of ligt dit aan de lader ?

6 reacties

Dus als je hem aan het opladen bent trilt hij de hele tijd, de ene keer laat hij op de andere keer ff niet? Begrijp ik je goed? Heb je er toevallig een hoesje om? Ik heb namelijk soms een probleem dat me hoesje/cover te dik is dat mijn lader niet wil opladen. Heb je toevallig wel een originele oplader? Want soms hebben de niet originele opladers een bredere stuk aan de lader zelf.:$
Heb je de sleuf waar de lader ingaat al eens voorzichtig schoongemaakt? Misschien zit er stof in en maakt hij niet goed contact.

Ik zou ook eens een andere lader proberen, het kan ook zijn dat er een draadbreuk in de kabel zit.
Reputatie 2
Hoi Rachel,

Ik kan mij voorstellen dat het je nachtrust op deze manier verstoord! Heb je de tips van Ruya75 en Gwendolyn geprobeerd?

Mocht het niet aan de oplader of je telefoonhoesje liggen dan kan je overwegen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Een optie is ook om eerst langs de Apple Store te gaan. Misschien dat zij je sneller kunnen helpen. Toestelreparaties duren namelijk twee weken. Informatie over reparaties vind je op onze website.

Ik hoor graag van je of het probleem is opgelost of dat ik je verder kan helpen!
Het hoesje is het probleem denk ik niet... hij laad met hoesje wel gewoon maar vanaf de 90% gaat hij trillen... dan laad hij inderdaad even niet op en dan weer wel... aan de sleuf kan het misschien wel liggen.. moet ik deze met een tandenstoker voorzichtig schoonmaken ? ik hoop dat het hier aan ligt.. bedankt voor de tips !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rachel,

Heel voorzichtig schoonmaken kan inderdaad nog wel eens helpen! Heeft het bij jou ook resultaat opgeleverd? :)

Anders zou je eventueel een fabrieksreset kunnen uitvoeren om te kijken of dit effect heeft. Let er wel op dat je een back-up van je gegevens maakt als je dit uit gaat voeren!

Hopelijk heeft het schoonmaken al geholpen, we zijn erg benieuwd! :?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi RachelP,

Gebruik je een originele Apple oplader of een goedkopere variant?
En hoe laad je hem dan op, is dit via USB in de stekker of aan je computer of laptop?

Wat ook een probleem kan zijn is een lichtelijk geroeste connector, als je er met een lamp en vergrootglas in kijkt, zie je dan misschien groene puntjes? Dan is er een soort van vloeistofschade geweest die een beetje roest heeft veroorzaakt, waardoor de connector niet goed verbinding maakt.

Laat graag even wat horen over hoe en wat 😉

Reageer