Vraag

iPhone 4S gaat niet meer aan

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,
Mijn Iphone 4s gaat niet meer aan. Sinds vorige week is hij een paar keer uitgevallen en ging na een tijdje van zelf opeens weer aan. Hij bleef dan aan voor een aantal uur en viel toen weer uit, toen hij uitviel zag je nog wel dat het scherm een soort van blauw licht gaf en als ik dan op de power-knop drukte ging het scherm weer op zwart. Ik heb hem al een aantal keer hersteld, maar ook dat heeft niets geholpen.
Hij wordt nog wel herkend in Itunes, maar blijft een zwart scherm houden.

Weet iemand misschien wat ik nu het beste kan doen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@ Vanja02

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat zorgt vast voor een hoop frustratie! Wat krijg je te zien als je de iPhone aan de lader doet? Of blijft het scherm dan ook zwart? Je kunt opnieuw opstarten forceren door de powerknop en de homeknop tegelijk minimaal 10 seconden ingedrukt te houden tot je het logo van Apple in beeld krijgt. Helaas ben ik bang dat dit niet zal helpen omdat ook het herstellen niet heeft geholpen. Maar het proberen waard natuurlijk!

Je kunt ook nog proberen het toestel in recovery mode te zetten. Dit doe je door de USB-kabel alvast in je computer te doen, maar nog niet in het toestel. Druk vervolgens de homeknop in en steek tegelijk de kabel in je iPhone. Wanneer er een plaatje in beeld komt van een snoer en een pijltje naar het iTunes-logo, laat je de homeknop los. De recovery mode brengt je iPhone terug naar de fabrieksinstellingen.

Mocht dit allemaal niet werken dan zou je het toestel aan kunnen bieden ter reparatie. Hoe dit in zijn werk gaat lees je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bedankt voor je reactie! Ik heb hem uiteindelijk laten repareren. Er is een nieuwe batterij ingezet en dit heeft geholpen! Groetjes Vanja
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Vanja,

Goed om te horen dat het is opgelost. Bedankt voor het delen van je oplosing. 🙂

Reageer