Beantwoord

iPhone 4S gedeeltelijk geen geluid meer

Toon eerste reactie

35 reacties

Ik heb sinds vandaag problemen met het geluid van mij Iphone 4s. Af en toe ineens weer geluid en dan weer niet. Hij doet het wel als ik word gebeld maar bij meldingen van mail, facebook en what's app niet. Ik kan ook geen muziek luisteren. Ik heb het toestel al aan/uit gedaan maar zonder resultaat. Ik lees op internet dat dit vaker voor komt. Hoe kan ik dit oplossen en is he uberhaupt op te lossen?
Reputatie 6
Badge +16
@Jannke82

Allereerst welkom op het forum!

Wat balen dat je dit probleem ervaart. 😞 Krijg je wel een ringtone te horen als je gebeld wordt? Komt het weleens voor dat je een melding krijgt van bijvoorbeeld je mail of Whatsapp of hoor je nooit iets? Kan je wel muziek luisteren als je jouw oordopjes op de iPhone aansluit?

Ik wacht je reactie af. 🙂
Razza schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/janneke82-325517/"

Allereerst welkom op het forum!

Wat balen dat je dit probleem ervaart. 😞 Krijg je wel een ringtone te horen als je gebeld wordt? Komt het weleens voor dat je een melding krijgt van bijvoorbeeld je mail of Whatsapp of hoor je nooit iets? Kan je wel muziek luisteren als je jouw oordopjes op de iPhone aansluit?

Ik wacht je reactie af. :)

Goede tip om de dock connector te reinigen met tandenborstel en cleaner (en daarna ff droogfohnen)!!! Ik heb na maanden weer geluid. Hopelijk loopt mijn batterij nu ook minder snel leeg. Treshold na update is kennelijk veranderd waardoor iPhone denkt dat ie is aangesloten op dockingstation en geen geluid meer geeft en misschien in mijn geval ook snel leegloopt, ook na vervanging batterij. 
Nu kijken hoe lang het goed gaat. probleem is met IOS 7.06 update nog niet verholpen.
Reputatie 5
@Sammie6367 Welkom op het T-Mobile forum! Wat fijn om te lezen dat je weer geluid hebt! Ik begrijp het tweede deel van je bericht echter niet, je hebt weer geluid maar je geeft aan dat het probleem niet is opgelost met de nieuwe iOS update? Laat het even weten!
Ik heb het makkelijk opgelost. Ik heb een Nokia airplay 360 waarbij mijn muziek ook ophield en resetten hielp ook niet. Ik heb zelf iets geprobeerd wat bij mij lukte.

Verbind je oortjes met je iPhone en zet een liedje aan. Dan Connect je iPhone met een boxje of iets via Bluetooth. Dan kun je in het menu als je met je vinger naar boven "swiped" kiezen voor koptelefoon of het Bluetooth apparaat. Schakel van koptelefoon over naar het apparaat. Als het goed is hoor je nu muziek via het ander apparaat.

Bij mij werkte dit, ik disconnecte mijn iPhone met het apparaat en mij oortjes eruit gehaald en het probleem was weg!

Hoop dat het voor jullie ook werkt 😉
BartDekkers schreef:

Ik heb het makkelijk opgelost. Ik heb een Nokia airplay 360 waarbij mijn muziek ook ophield en resetten hielp ook niet. Ik heb zelf iets geprobeerd wat bij mij lukte.

Verbind je oortjes met je iPhone en zet een liedje aan. Dan Connect je iPhone met een boxje of iets via Bluetooth. Dan kun je in het menu als je met je vinger naar boven "swiped" kiezen voor koptelefoon of het Bluetooth apparaat. Schakel van koptelefoon over naar het apparaat. Als het goed is hoor je nu muziek via het ander apparaat.

Bij mij werkte dit, ik disconnecte mijn iPhone met het apparaat en mij oortjes eruit gehaald en het probleem was weg!

Hoop dat het voor jullie ook werkt ;)

Super Tip!!

Bij werkte het ook. Na elke update van mijn iphone sinds ios 8 alleen maar problemen. Geen geluid. Heb al heel veel dingen geprobeerd maar dit is het makkelijkst en werkt meteen. Niets icloud reservekopie maken, herstelfunctie, fabrieksinstellingen etc, die veel tijd, energie en geduld nodig hebben.

Batterij loopt sindsdien ook heeeeeeel snel leeg, heb je daarvoor toevallig ook zo'n handige tip?
Volgende phone is GEEN iphone meer.
Bedankt in ieder geval.
Reputatie 4
Goed bezig en geweldig om de kracht van het forum in actie te zien! :D

Ik heb meteen een tip voor de accu. Installeer een app zoals Onavo count. Hiermee kun je het verbruik van de mobiel inzien en vanuit door controleren of het aan de toestel of een applicatie ligt.
Ik heb het ook gehad met mijn iphone 4s
Gewoon terug naar de tmobile shop gaan ben je hem wel 2 weken kwijt maar daarna doet hij het weer perfect!

Er kan trouwens ook stof in de ingang van de oortjes zitten maar ik zou hier zelf niet aan pulken!
Je zal je toestel moeten resetten naar fabrieksinstellingen dan zou alles het weer moeten doen. Succes!
Reputatie 7
Badge +15
We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht.

Heb je problemen met het geluid van je iPhone? Neem dan een kijkje in dit topic. Je vindt er allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Vaak kan een softwareupdate of een fabrieksreset al een hoop problemen oplossen. 🙂

Reageer