Beantwoord

Iphone 4s geen geluid bij bellen

Goedenavond,

Ik heb nog maar een maand of twee een iphone 4s. Woensdag heb ik nog normaal kunnen bellen, maar sinds vrijdag wil dit niet meer lukken op de een of andere manier. Er is niets veranderd aan de instellingen en de telefoon is nooit gevallen of ergens tegenaan gestoten. Als ik bel of gebeld wordt, kan de ander mij wel verstaan, maar hij of zij mij niet! Ik hoor heel licht gekraak, maar dat is ook het enige. Luidspreker (dus de onderste speakers) werkt wel. Heb al van alles geprobeerd, zelfs een hard reset. Dit hielp ook niet. Heeft iemand hier meer ervaring mee of is mijn speaker op de een of andere wonderbaarlijke manier kapot gegaan?

Mvgt.
icon

Beste antwoord door Bren1 23 juli 2014, 15:43

@iphone1234

Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum 🙂
Vervelend om te lezen dat je een defect ervaart met het toestel.
Goed dat je zelf al van alles hebt geprobeerd, ik raad je nog wel aan om eerst nog de fabrieksinstellingen terug te zetten.
Als dit ook niet werkt heb je in ieder geval alles geprobeerd.
Blijkt het defect nog steeds aanwezig te zijn dan kun je het toestel aanbieden ter reparatie.
Hopelijk is het allemaal snel opgelost.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
@iphone1234

Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum 🙂
Vervelend om te lezen dat je een defect ervaart met het toestel.
Goed dat je zelf al van alles hebt geprobeerd, ik raad je nog wel aan om eerst nog de fabrieksinstellingen terug te zetten.
Als dit ook niet werkt heb je in ieder geval alles geprobeerd.
Blijkt het defect nog steeds aanwezig te zijn dan kun je het toestel aanbieden ter reparatie.
Hopelijk is het allemaal snel opgelost.

Reageer