Iphone 4s uitgevallen

• 10 mei 2012
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Beste T-Mobile Mods,

Ik heb gister mijn nieuwe Iphone 4s gekregen.
Sinds ik hem heb is die inmiddels 2 maal geheel uitgevallen?
Momenteel staat die zelfs helemaal uit, zonder dat ik hem weer aan kan krijgen!!!
Ik zou natuurlijk naar fab instellingen kunnen terug zetten, om hem nu weer aan de praat te krijgen.
Echter 3 maal uitval binnen 24 uur is niet akkoord,
Graag zou ik daar een spoedige oplossing voor zien (toestel omruilen tegen een nieuwe)
Reactie naar mij kan op dit forum of naar mijn email, bij jullie beken

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Rikkyboy,

Mocht je toestel binnen acht dagen na aankoop (of ontvangst) niet naar behoren werken, kun je contact opnemen met de Klantenservice om het toestel om te laten ruilen voor een nieuw toestel. Wat je in dit geval ook kan doen indien u het toestel in een winkel gekocht heeft, terug naar dezelfde winkel gaan en je verhaal uit te leggen. Je krijgt dan gelijk een nieuw toestel mee 🙂!

Gr. Casper.
Klopt dat weet ik, echter deze is via T-Mobile gekomen,
Ik heb al een reactie geplaatst gedaan richting t-mobile om hem asap om te laten ruilen
Geen T-Mobile moderators online today?
Reputatie 7
@rikkyboy
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat je eerst nog gaat proberen om de iPhone te herstellen naar fabrieksinstellingen. Er staat al in het systeem vermeld dat je binnen 8 dagen melding hebt gemaakt van het defect dus mocht nu met een paar dagen blijken dat je nog steeds problemen hebt dan kun je de iPhone alsnog omruilen voor een nieuwe. 🙂

Reageer