Beantwoord

iPhone 4s/w'n'w Plus Vast/mobiel datanetwerk niet beschikbaar

Afgelopen vrijdag een nieuwe (micro)simkaart opgehaald bij T-Mobile Haarlem Noord, deze gisterochtend in mijn iPhone 4s (los gekocht) geplaatst, telefoon verder geïnstalleerd maar mijn mobiele datanetwerk is niet beschikbaar met de melding dat ik geen abo heb op een mobiele dataservice

Instellingen gecontroleerd en 3G en mobiele data staan ingeschakeld, telefoon al 2 keer uitgeschakeld, simkaart verwijderd en teruggeplaatst maar nog steeds geen mobiel internet en ook geen mms trouwens (maar dat mis ik minder). Hoe los ik dit op? Ik heb de hulppagina's hier al uitvoerig bekeken en daar geen antwoord kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door HenkTM 19 maart 2012, 16:28

@Jeau5
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je instellingen in ons netwerk voor je nagekeken en het blijkt dat je helemaal geen internet of mms instellingen hebt. Ik heb een aantal instellingen voor internet toegevoegd. De mms instellingen kun je vanaf je telefoon instellen. Mocht internet nog steeds niet werken kan je de internet instellingen ook handmatig instellen op je telefoon.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Heb je de netwerkinstellingen al gereset? Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel Netwerkinstellingen.

Eventuele Wi-Fi wachtwoorden gaan ook verloren!
Helaas, dat heeft het probleem ook niet opgelost. Dank voor het meedenken! Morgen maar eens bellen met de helpdesk en voor nu gebruikmaken van wifi 😉
Reputatie 7
@Jeau5
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je instellingen in ons netwerk voor je nagekeken en het blijkt dat je helemaal geen internet of mms instellingen hebt. Ik heb een aantal instellingen voor internet toegevoegd. De mms instellingen kun je vanaf je telefoon instellen. Mocht internet nog steeds niet werken kan je de internet instellingen ook handmatig instellen op je telefoon.
Henk, mijn dank is groot want internet werkt

En mms ga ik ook zo even instellen!

Reageer