Vraag

iPhone 5 scherm

Het scherm van mijn Iphone5 is volledig gebarsten omdat het toestel gevallen is. Nu moet ik er dus een nieuw scherm in laten zetten. Weet iemand de kosten als ik dat bij T-mobile laat doen? En hoe lang ben ik mijn telefoon dan kwijt?

3 reacties

Reputatie 5

Helaas, geen specifieke verzekering voor mijn iPhone....dacht dat mijn allrisk inboedelverzekering wel dekkend zou zijn. Dank voor de info....wil mijn iPhone geen 2 weken kwijt zijn dus T-mobile wordt het dan niet. Morgen in Amsterdam naar een reparateur die het scherm in 30 minuten kan repareren.

Sommige verzekeringen dekken dat inderdaad (ABN-Amro).

Succes met de reparatie.
Helaas, geen specifieke verzekering voor mijn iPhone....dacht dat mijn allrisk inboedelverzekering wel dekkend zou zijn. Dank voor de info....wil mijn iPhone geen 2 weken kwijt zijn dus T-mobile wordt het dan niet. Morgen in Amsterdam naar een reparateur die het scherm in 30 minuten kan repareren.
Reputatie 5
Hallo Bianca1971, welkom op het T-Mobile Forum!

Ik ga er gemakshalve van uit dat je toestel niet is verzekerd? 
Want veelal is valschade wel gedekt door een verzekering.

Indien niet, dan moet je hier op rekenen:

Den Haag, Fixsupport.nl  269.22 €  (excl. 9.52 verzendkosten) na telefonische aanmelding, kun je er waarschijnlijk op wachten of combineren met een middagje Den Haag Centrum!
Den Haag, Smartphonerepaircompany 259.00 €
A'dam/Haarlem, Smartphonerepair.nl 280.00 €

Ik weet niet bij welke grote stad je in de buurt zit, maar dit soort dingen kan vrijwel overal.
Over het algemeen is het sneller dan het traject via T-Mobile.... :S

Reageer