Vraag

Iphone 5, snel leeg en langzaam!

• 20 mei 2013
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de iphone 5..
Maar begin er nu al spijt van te krijgen..
Vanmiddag geheel opgeladen en nu alweer 34%.. En ik heb er geen spelletjes mee gespeeld, praktisch niet gebeld.. En toch is hij erg snel leeg!
Ook is hij echt heel erg langzaam, vooral op de wifi!
Als k hem op 3g zet is hij ietsje sneller maar niet veel!

Bij het installeren kwam er ineens een emailadres van heel iemand anders in beeld.. Begin nu te denken dat ik al de 2e eigenaar ben! Dat hij gewoon niet deugt!

Zou het fijn vinden als tmobile er iets aan doet. Vind het nu een waardeloos toestel, terwijl ik echt fan was van de 4!
Zouden jullie een omruil kunnen doen die bezorgt word? Gezien ik bijna de deur niet uitkan omdat ik hoogzwanger ben..
Graag reactie:)

3 reacties

Reputatie 5
jurgen888 

Welke diensten/services heb je allemaal geactiveerd als je gaat slapen?

Schakel jij je actieve apps uit?

Hoe lang doe je met een volle accu overdag?
Reputatie 5
@Jojo89

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Wat vervelend om te zien dat je zoveel problemen ervaart met de iPhone 5. In het systeem is terug te zien dat je ondertussen contact hebt opgenomen met mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice en dat er een omruiling is ingepland. Laat je ons even weten of het toestel dat je ontvangt naar behoren werkt? Geniet van het laatste beetje zwangerschap en alvast heel veel plezier met jullie kindje toegewenst! :)

@jurgen888

In jouw post geef je aan al verschillende dingen te hebben geprobeerd om de batterij langer te laten meegaan. Zou je kunnen beschrijven wat je al hebt geprobeerd? Het zou een beetje vervelend zijn als ik opnieuw dezelfde oplossing probeer aan te bieden.
Reputatie 2
hallo heb sinds een week mijn witte iphone 5  werkt snel etc  zoals ik gewend ben van apple
maar elke ochtend is de iphone 5 compleet leeg ????
als ik ga slapen is de iphone op 100% .... smorgens slechts 5 %
hoe kan dit?

heb gedaan zoals velen op div forums adviseerde  maar dit werkt dus niet
ik breng hem terug maar wil wel direct een andere mee....

Reageer