Vraag

iPhone 5 werkt niet langer naar behoren

Mijn iPhone 5 werkt al ongeveer 2 maanden niet meer naar behoren. Ik was een van de eersten die hem binnenkreeg toen hij net uit kwam. De batterij gaat maar 4 tot 5 uur mee (tenzij ik hem uitzet) en soms als hij nog een dikke 50 procent heeft staan, valt hij uit en zegt hij dat ik hem moet opladen. Wat de batterij betreft, ik heb Ververs Apps op Achtegrond uitstaan, zet altijd alle apps uit na gebruik, en zoveel gebruik ik mijn iPhone niet. Ik heb hem nog nooit laten vallen, dus waar dit probleem vandaan komt weet ik niet. Jullie wel?

Sander.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Sander,

Wat balen dat je iPhone niet meer goed werkt.. Heb je jouw iPhone toevallig al een keer helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt? Heb je de meest recente software al op je iPhone geïnstalleerd? Hopelijk wordt hiermee het probleem opgelost!

Ik ben benieuwd naar het resultaat. 🙂
Hallo,
Ja dit heb ik allemaal geprobeerd en het werkt nuet. Ook ben ik er achter gekomen dat dit een vaak voorkomend probleem is en ik dan ook bang ben dat hij zo weer die problemen heeft als hij gerepareerd wordt. Alleen loopt de garantie dan af
Reputatie 6
Badge +16
@Sanderfct

Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat dit probleem weer gaat ontstaan, maar er zijn helaas geen andere mogelijkheden dan je toestel ter reparatie aanbieden. Laten we hopen dat dit probleem niet weer ontstaat als je iPhone gerepareerd is. 🙂

Reageer