Beantwoord

Iphone 5C vertoont geen teken van leven

Hallo,

gisteren had mijn telefoon ineens een zwart beeld, die nog wel oplichtte zodra er ergens op werd gedrukt. Ik heb toen de home knop en de aan/uit knop ingehouden totdat de telefoon uitging. Nu wilt die op geen mogelijkheid meer aan. Heb hem vannacht aan de oplader gehangen, maar geen resultaat, behalve dat die om de 10 seconden 2x lag te trillen.

De telefoon heb ik afgelopen januari via de T-mobile webshop gekocht.
Heeft iemand misschien een gouden tip om hem weer aan de praat te krijgen? 🙂
icon

Beste antwoord door Issam 14 september 2015, 09:43

Hi Thorben,

Nogmaals van harte welkom op het forum. ;)

Wat vreemd dat je iPhone er plotseling mee is opgehouden.. Heb je jouw toestel al een keer gereset door de home- en powerknop tegelijkertijd voor 10-15 seconden in te houden? Zou je de iPhone met een andere oplaadkabel en stopcontact willen opladen?

Zou je het bovenstaande willen uitproberen en het resultaat met ons willen delen? Ik ben erg benieuwd!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Welkom op het forum Thorben-B,

Heb je al geprobeerd om je telefoon via een PC/laptop te benaderen? Dit kan met het programma iTunes van Apple. Hiermee zou je je telefoon eventueel ook kunnen herstellen of kunnen resetten naar fabrieksinstellingen.

Ik hoop dat je je telefoon snel weer werkend krijg!
Beste Jack,

ik heb hem inderdaad aangesloten op mijn pc. iTunes kon de telefoon wel detecteren, maar kon er weinig mee doen. Zodra ik een back-up wilde maken gaf die aan dat ik niet genoeg geheugen had (580mb nodig, heb 3gb vrijgemaakt). Als ik de optie selecteerde om hem naar fabrieksinstellingen terug te zetten werd de iPhone eruit gegooid.

Na een aantal keren proberen geeft iTunes nu aan dat ik mijn pin moet invoeren op de telefoon voordat ik überhaupt iets kan doen..
Reputatie 6
Badge +16
Hi Thorben,

Nogmaals van harte welkom op het forum. ;)

Wat vreemd dat je iPhone er plotseling mee is opgehouden.. Heb je jouw toestel al een keer gereset door de home- en powerknop tegelijkertijd voor 10-15 seconden in te houden? Zou je de iPhone met een andere oplaadkabel en stopcontact willen opladen?

Zou je het bovenstaande willen uitproberen en het resultaat met ons willen delen? Ik ben erg benieuwd!
Kalibreer je accu opnieuw
Of reboot je divice

Reageer