Vraag

Iphone 5s 25 oktober in Nederland

• Doet lekker mee
  • 35 reacties
Zoals de meeste het al weten komt de iphone 5s en 5c 25 oktober naar nl maar nu is mijn vraag, krijgen jullie bij tmobile ook gelijk de iphone's binnen op 25 oktober? En zijn ze dan gelijk te bestellen?

7 reacties

Reputatie 3
Goede avond,

Via de volgende link kan je je inschrijven voor de speciale nieuwsbrief, om op de hoogte te worden gehouden over het laatste nieuws rondom de nieuwe Iphone 5S / 5C. 😉
Goede avond,

Via de volgende link kan je je inschrijven voor de speciale nieuwsbrief, om op de hoogte te worden gehouden over het laatste nieuws rondom de nieuwe Iphone 5S / 5C. ;)

Anthonies, jal vraagt of ze op 25 oktober bij jullie binnen zijn en dan ook direct te bestellen zijn. Zijn vraag is niet dat ie op de hoogte gehouden wil worden dmv een nieuwsbrief. Kunt u niet gewoon concreet zijn vraag beantwoorden ipv een robotachtige reactie te plaatsen. mvg
Reputatie 2
Goede avond,

Via de volgende link kan je je inschrijven voor de speciale nieuwsbrief, om op de hoogte te worden gehouden over het laatste nieuws rondom de nieuwe Iphone 5S / 5C. ;)

Alleen een beetje jammer dat ik tot nog toe geen updates rondom de 5S/5C via deze "nieuwsbrief" heb ontvangen. Als er elke week een standaard update zou komen zouden jullie misschien wat nieuwe klanten kunnen winnen, de mensen die zich hebben ingeschreven voor deze nieuwsbrief zijn immers geïnteresseerd in de 5S/5C en zullen dit niet als spamm zien. 

Zover ik weet is het bij andere providers net zo stil, maak hier gebruik van...
Beetje raar de iphone 5s komt al over 15 dagen en nu nog geen abbo's bekend ?
Ik ben het met iedereen boven mij eens!!
Ik zou liever willen dat mijn vraag beantwoord werd.. Of we ze gelijk dan kunnen bestellen ofniet.
Ik heb me zelf al vanaf de eerste dag ingeschreven voor de nieuwsbrief maar nog steeds helemaal geen informatie of wat dan ook.
We willen tenminste wel wat informatie bijvoorbeeld hoe duur ze worden in nl etc.. Maarja ik wacht wel af tot 25oktober 🙂
Reputatie 5
Ik vind het ook wel jammer dat er nog geen update is gegeven voor de inschrijvers van de nieuwsbrief. Al zouden ze nog geen concrete info kunnen geven met betrekking tot prijzen en dergelijke, meld dan in ieder geval dat de nieuwe iPhones op 25 oktober in Nederland uitkomen en dat ze voor een bepaalde datum met een update komen. Ach ja, we wachten maar geduldig af.

Beetje raar de iphone 5s komt al over 15 dagen en nu nog geen abbo's bekend ?

Nieuwe abo's? De beschikbare abo's staan op de website. Ik denk dat je prijzen bedoeld? :p
In europese landen wordt de iphone 5s vanaf 699 verkocht, ik denk dat de iphone ook vanaf die prijs verkrijgbaar is in nl als los toestel. Ik ben wel benieuwd hoe duur ze worden met een abbonement.

Reageer