Beantwoord

iPhone 5s - glasplaat in rechterbovenhoek los

De glasplaat ('screen') van mijn iPhone 5 (d.d. 27 november 2013) komt een beetje los van de behuizing, rechts boven in de hoek, onder de aan/uit knop. Als je op de rechterbovenhoek drukt, voel je dat die 'popt' en een beetje los zit. Ook als je van de zijkant kijkt, kun je dat zien. Het is alleen rechtsboven in de hoek; de rest zit muurvast.

Het toestel zit vanaf het begin in een soft gel bumper case met een screen protector. Mijn vraag: hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? Het toestel is een jaar en 5 maanden oud.
icon

Beste antwoord door Razza 14 april 2015, 12:56

@TheDan

Dat is vreemd zeg! Goed dat je hierover een topic bent gestart.

Is er sprake van vul-, duw- of stootschade? Als dit niet het geval is dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via de website of in één van onze T-Mobile Shops.

Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@TheDan

Dat is vreemd zeg! Goed dat je hierover een topic bent gestart.

Is er sprake van vul-, duw- of stootschade? Als dit niet het geval is dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via de website of in één van onze T-Mobile Shops.

Houd ons op de hoogte!
Het schijnt niet zo vreemd te zijn. Bij nadere zoektochten op Internet en na gesprekken met Geniuses van The Apple Store, blijkt dat dit wel vaker voorkomt. Er is wat mij betreft geen stootschade of zoiets; het toestel is goed beschermd in een soft bumper van jullie. Uiterlijk zijn er ook geen tekenen die wijzigen op een beschadiging.

Kijk ook eens op:
- iculture.nl
- onemorething.nl
- discussions.apple.com
- tweakers.net
Kijk ook hier:

https://forum.t-mobile.nl/apple-444/scherm-iphone-5s-laat-los-244746
Reputatie 5
@TheDan je kunt het best het toestel ter reparatie aanbieden. Wanneer de schade niet is ontstaan door val, druk, stoot of water schade valt het defect onder de garantie. Ik kan dit echter niet van een afstand beoordelen en je kunt wellicht begrijpen dat het daarom ook lastig is om een uitspraak te doen over het wel of niet binnen de garantie vallen van een defect. Bij binnenkomst zal ons reparatiecentrum het toestel grondig analyseren. Mocht het defect niet onder de garantie vallen dan wordt er altijd een prijsopgaaf met je overlegd. Hier kun je wel of niet akkoord mee gaan. Houd dan wel even rekening met de onderzoekskosten van circa 36 euro. Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden via http://
Dank je wel Tom. Gelukkig is mijn iPhone in mint conditie.
Inmiddels negen maanden verder. Het probleem is in zijn geheel opgelost door de T-Mobile winkel in Lisse. Natuurlijk garantie. Het probleem met de iPhone 5s glasplaat is genoegzaam bekend.

Prima afgewerkt dus!
Reputatie 5
@TheDan bedankt voor je terugkoppeling, goed dat je weer even aan ons dacht! :)
Mooi dat onze collega's van T-Shop Lisse je naar tevredenheid hebben geholpen, ik had ook niet anders van hun verwacht. 🆒

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, of zin in gezelligheid, neem dan gerust weer een kijkje op het T-Mobile forum?

Reageer