Beantwoord

iPhone 5S kapot

Net een nieuwe telefoon voor m'n zijn besteld. Keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Na het installeren en de Back-up terug te hebben gezet. Alleen maar problemen. Blauw scherm en constand valt hij uit zich zelf uit. Harde reset gedaan, fabrieks instellingen, software herstel. Alles gedaan. Maar blijft steeds uitvallen.

T-mobile. Wordt dit toestel gewoon omgeruild of kan ik beter zelf even een afspraak maken bij Apple. Toestel is net 1 week oud. Lijkt me niet dat hij dan gerepareerd wordt. Maar gewoon omgeruild voor een nieuwe.

Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Alles5 25 juli 2016, 10:11

Ondanks dat het om een toestel van 1 week oud gaat, moet hij toch opgestuurd worden ter reparatie. Belachelijke service. Het is namelijk geen DOA zoals T-Mobile stelt. (Dead on arrival) en dan nog moet het binnen 8 dagen. Anders heb je ook gewoon pech. De andere optie is om je toestel om te ruilen voor een refurbished toestel. Dat is natuurlijk helemaal een belachelijke optie. Beetje jammer deze reactie van T-Mobile.

Bekijk origineel

7 reacties

De telefoon ging in de eerste paar dagen nog gemiddeld na een uur of 2 vanzelf uit, daarna om ongeveer het uur, zaterdag om de 10 min en zondag avond is hij uitgegaan en kan nu helemaal niet meer opstarten. Blijft een blauw scherm.
Ondanks dat het om een toestel van 1 week oud gaat, moet hij toch opgestuurd worden ter reparatie. Belachelijke service. Het is namelijk geen DOA zoals T-Mobile stelt. (Dead on arrival) en dan nog moet het binnen 8 dagen. Anders heb je ook gewoon pech. De andere optie is om je toestel om te ruilen voor een refurbished toestel. Dat is natuurlijk helemaal een belachelijke optie. Beetje jammer deze reactie van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Alles5,

Ik zie dat je ondertussen via de chat met Leonie hebt gesproken. Dit toestel valt inderdaad buiten de DOA-periode. Leonie heeft je hier ook meer informatie over gegeven. De situatie is natuurlijk nogal vervelend maar ik ben er zeker van dat het helemaal goed gaat komen met de reparatie 🙂.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Hoi Amy, gisteren ook maar even met Apple gechat, ook die vinden het belachelijk. Apple hanteerd een 14 daags omruil programma voor Apple producten. Maar heb een afspraak gemaakt met Apple, daar wordt hij nagekeken. Dat gaat een stuk sneller als dat ik hem bij jullie inlever ter reparatie. Dus vandaar dat ik zeker niet tevreden ben met de service die T-Mobile leverd in dit geval. (Een nieuw toestel van 9 dagen oud en dan als antwoord krijgen het is geen DOA dus je kan hem laten repareren of omruilen voor een refurbished toestel)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alles5,

Ik begrijp je reactie en snap dat je op een ander antwoord zat te wachten. Ik hoop dan ook dat je Apple toch iets voor je kan betekenen en anders zou je er alsnog voor kunnen kiezen om bij ons te laten repareren.

Als ik iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Goedemorgen T-Mibile,

Na aanleiding van een stukkende telefoon van net 1 week oud waar T-mobile 2 opties voor gaf A: innemen voor reparatie B: omruilen voor een refurbishe toestel wat ik alle twee geen optie vond. Even naar de Apple store geweest en toestel is meteen omgeruild voor een nieuwe. DAAR KAN T-MOBILE EEN VOORBEELD AAN NEMEN.

Bedankt voor niets.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Alles5,

Ik ben blij om te lezen dat ze je bij Apple hebben kunnen helpen met jouw kapotte telefoon. Het is jammer dat wij je dit niet konden bieden, maar het is dus toch goed gekomen.

Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten.

Reageer