Beantwoord

iPhone 5s reageert niet

• 19 juli 2017
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

mijn telefoon is na het opladen uitgevalen en reageert nergens meer op weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen
icon

Beste antwoord door Jordi38 19 juli 2017, 23:15

Hoi,

Vervelend dat je iPhone 5s niet meer reageert!
Probeer het volgende te doen om dit probleem te verhelpen:

Geforceerd opnieuw opstarten
Probeer als eerste je toestel geforceerd opnieuw op te starten. De inhoud op de iPhone wordt
niet gewist bij een geforceerde herstart, dus je behoud gewoon al je contacten 😉 .
Een geforceerde herstart doe je als volgt:
Houd de sluimerknop en thuisknop minimaal 10 seconden ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.

Als het apparaat nog steeds niet kan worden ingesteld of opgestart
Sluit het apparaat aan op een voedingsbron en laad het minstens 1 uur op.
Als het oplaadscherm

in beeld verschijnt; wacht tot er voldoende stroom in je iPhone zit en probeer deze aan te zetten.

Als je binnen 1 uur het oplaadscherm niet ziet of dat er wordt gevraagd om je apparaat op een voedingsbron aan te sluiten

, controleer dan de aansluiting, USB-kabel en lichtnetadapter. Zorg ervoor dat alles goed aangesloten is en niet vuil of beschadigd is.
Let op: als je de beschikking hebt over een andere kabel, probeer deze dan. De kabel kan mogelijk defect zijn.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze uitleg.
Reageert je iPhone na het volgen van deze stappen weer? Of blijft dit probleem zich voordoen?
Ik ben benieuwd of hij het weer doet!

Groetjes,
Jordi
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,

Vervelend dat je iPhone 5s niet meer reageert!
Probeer het volgende te doen om dit probleem te verhelpen:

Geforceerd opnieuw opstarten
Probeer als eerste je toestel geforceerd opnieuw op te starten. De inhoud op de iPhone wordt
niet gewist bij een geforceerde herstart, dus je behoud gewoon al je contacten 😉 .
Een geforceerde herstart doe je als volgt:
Houd de sluimerknop en thuisknop minimaal 10 seconden ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.

Als het apparaat nog steeds niet kan worden ingesteld of opgestart
Sluit het apparaat aan op een voedingsbron en laad het minstens 1 uur op.
Als het oplaadscherm

in beeld verschijnt; wacht tot er voldoende stroom in je iPhone zit en probeer deze aan te zetten.

Als je binnen 1 uur het oplaadscherm niet ziet of dat er wordt gevraagd om je apparaat op een voedingsbron aan te sluiten

, controleer dan de aansluiting, USB-kabel en lichtnetadapter. Zorg ervoor dat alles goed aangesloten is en niet vuil of beschadigd is.
Let op: als je de beschikking hebt over een andere kabel, probeer deze dan. De kabel kan mogelijk defect zijn.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze uitleg.
Reageert je iPhone na het volgen van deze stappen weer? Of blijft dit probleem zich voordoen?
Ik ben benieuwd of hij het weer doet!

Groetjes,
Jordi
hoi bedankt voo de reactie men telefoon doet het weer wat kan hier de oorzaak van zijn geweest

m.v.g mark
Fijn dat de iPhone het weer doet!

Net als een 'gewone' computer, kan een iPhone ook ineens vastlopen.
Dit kan allerlei oorzaken hebben; vaak onverklaarbaar.

Het is totaal niet erg als je iPhone af en toe een keer vast loopt.
Als je toestel dagelijks vast gaat lopen dan kan het zijn dat er wat mis is met het toestel,
maar vaak helpt het al om het toestel opnieuw op te starten.

Nog een fijne avond!
Groetjes Jordi

Reageer