Beantwoord

iPhone 5s release date

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
Wanneer komt de 5s in Nederland ?
Had hem 27 September verwacht in Nederland, maar tot op heden nog niets gehoord de iPhone 5S .
Nu wil ik mijn abbo verlengen met de iphone 5s, maar moet misschien net als de iPhone 5 ook de 5s maar los kopen in Duitsland.

Wie heeft er enig idee over de release date.
icon

Beste antwoord door Lodan 3 oktober 2013, 08:56

Hoi Ben1906,

Hier in Europa verkopen ze maar 1 modeltype, dus als je gewoon naar een iPhone 5S vraagt, krijg je automatisch het europese model
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo,

De datum is helaas nog niet bekend.
Via de t-mobile site kun je je aanmelden om op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws omtrent de 5c en 5s.

Groetjes,
Gwendolyn
Reputatie 2
Dat heb ik ook gedaan met de 4s en de 5...nooit wat gehoord :(.
Los kopen en niet verlengen (dus je huidige abbo houden) kan overigens goedkoper zijn.

Groetjes,
Ben
Reputatie 5
Badge +9
De uitloop van de 2e wave iPhone 5S' is de eerste week van Oktober, op deze datum worden deze iPhones naar winkels verstuurd.
Ik weet niet hoe het geregeld is met de winkels of deze daarna meteen verstuurd kunnen worden, of dat er eerst een voorraad is, die vanaf een afgesproken dag mogen verkocht worden.

Ik verwacht persoonlijk dat dit de 2e week van Oktober zal zijn.

Groetjes,
Lodan
Idd, heb zelf ook de Iphone 5 los gekocht en mijn abbo door laten lopen,misschien bij deze maar weer doen.
Maar had gehoopt dat er voor de 5S weer goldmembers aangesteld werden,mensen die als eerste voorzien worden van de nieuwe Iphone.
Dit was namelijk wel het geval met de Iphone 4S, kreeg toen ook mijn Iphone 4S op de dag dat de Iphone in Nederland beschikbaar was.(vond ik echt super van T-Mobile).

Hoop nu ook dit keer een email van jullie te krijgen als goldmember T-Mobile...........
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb bij mijn 1e abbonement een iPhone 4 gehaald, bij mijn verlenging een iPhone 4 (8GB) voor mijn vader, want ik had los een iPhone 4S gekocht.

Duurt nog een jaar voor ik kan verlengen, maar dan ga ik zeker voor een iPhone 5S, of een nieuw aangekondigd model (abbo verloopt 20 oktober 2014) en die datum komt perfect uit bij de plannen waarschijnlijk.

Wel ga ik in dat geval voor een abbo op maat, want ik heb nu te veel SMS, te veel belminuten, en te weinig MB's (ik kom vaak maar net toe per maand)

Het is iedergeval een prachttoestel, en ik heb het geluk gehad dat ik er al 1 in handen mocht hebben (en ik hoefde er niet eens voor naar Duitsland te gaan)
Reputatie 2
Ik ben al weer een eeuwigheid bij t-mobile, maar nooit ziets als goldmember gehoord.
Enfin alweer een dagje dichter bij de release-date. Weet iemand welk toestel (type-nummer) ik moet hebben als ik naar duitsland te gaan om hem los te kopen?

groetjes,
Ben
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ben1906,

Hier in Europa verkopen ze maar 1 modeltype, dus als je gewoon naar een iPhone 5S vraagt, krijg je automatisch het europese model
Reputatie 2
Badge +2
Gisteravond nog een mail gekregen van een 'simpele belwinkel'. 5S ruim op voorraad, alleen dan wel met een ander abbo.
Dan zal het bij t-mobile toch ook niet meer al te lang duren, mag ik hopen.
De telefoons van Belsimpel komen niet uit Nederland maar (waarschijnlijk) uit Duitsland. Als je hem bij t-mobile wil met een abbonnenement zal je moeten wachten tot de officiele relese in Nederland. Deze datum is nog niet bekend.
Reputatie 4
@ allen

Op dit moment heb ik helaas geen informatie over dit onderwerp. Wanneer er iets bekend is over de release van het toestel zullen we jullie natuurlijk informeren. Ik raad jullie aan om je via deze pagina op onze website in te schrijven, op die manier houden we je dan op de hoogte!
de release datum is bekend voor de 5s zie Apple press info
het is 25 oktober 2013

http://www.apple.com/pr/library/2013/10/09iPhone-5s-iPhone-5c-Arrive-in-Italy-Russia-Spain-More-Than-25-Countries-on-Friday-October-25.html

en bij de iphoneclub

http://www.iphoneclub.nl/285614/iphone-5s-en-iphone-5c-vanaf-25-oktober-in-nederland-en-belgie/

nu nog ff wachten op bericht van T-mobile
Reputatie 2
Ben benieuwd wanneer T-mobile gaat reageren op de aangekondige release op 25 oktober????!!!!

http://www.iphoneclub.nl/285614/iphone-5s-en-iphone-5c-vanaf-25-oktober-in-nederland-en-belgie/

Reputatie 5
@OnnYR

Je kunt 25 oktober aanhouden als introductiedatum, óók bij T-Mobile. Definitieve informatie over de verkoop volgt zo spoedig mogelijk. Via www.t-mobile.nl/iphone blijf je op de hoogte!

Reageer