Iphone 5S snel leeg.

Hallo allemaal

Mijn zaterdag gekochte, Iphone 5S is abnormaal snel leeg. Vannacht gewoon laten opladen, 100%, inmiddels is die nog maar 32% terwijl er geen gekke dingen mee zijn gedaan (Facebook, Whatsapp, Foto, Ruzzle, Internet en Wordfeud, maar niet abnormaal veel). Zelfde dingen doen zorgde op de oude iphone 4S voor 20% batterij verlies gok ik. Brightness op 70% ongeveer, Bluetooth uit, 4G wel aan.

Batterij gebruik:

Gebruik: 2 Uur, 35 Minuten
Standby: 4 uur en 33 minuten

Komt dat omdat hij eerst nog een aantal keren goed opgeladen moet worden? Of kan dit een andere oorzaak zijn. Had toch wel gehoopt dat de batterij nog langzamer leeg ging, maar het gaat zo'n 3 a 4x sneller.

Ik heb hem nu maar op Vliegtuigmodus gezet, zelfs daar gaat de batterij leeg (niet zo snel, maar toch ook alweer 4% eraf in een half uur/3kwartier)

Moet ik even terug gaan naar de winkel of is er iets wat ik zelf kan doen?

Alvast bedankt voor de Reactie 🙂

4 reacties

Reputatie 4
Batterijen van smartphones gaan nou eenmaal erg snel leeg. Ook de iPhone. Dit is nog wat mij betreft het enige punt waar smartphone makers enorme winst op kunnen behalen. Er zijn nog een aantal tips ik je kan meegeven om je batterijduur te verlengen. Die kan je namelijk hier vinden: http://www.iphoneclub.nl/288165/batterijduur-ios-7-verbeteren-11-manier-om-langer-met-je-batterij-te-doen/

Laat maar weten hoe het gaat nadat je volledig hebt opgeladen en deze tips hebt toegepast. 🙂
Het lost wel iets op, denk ik, al moet ik hem eerst nog maar naar 100% vol zien te krijgen. Opladen gaat echt zeer traag, ben ik niet gewend ook van iphone. 15% verder na half uur, dat gaat normaal wel sneller toch?
Sterker, ik merk nu zelfs dat de batterij leeg gaat terwijl die op de oplader ligt..... net 47%, even wat whatsapp en hij is terug op 45%. Vreemd. Batterij wordt ook vrij snel warm, merk ik.
Reputatie 6
@PatrickvVgn

Wanneer je het toestel herstelt via iTunes, verbeterd de accuduur dan? Je kunt hier vinden hoe je dit kunt uitvoeren, onze toestelhulp laat je stap voor stap zien hoe dit werkt. Wil je laten weten of hiermee het probleem is opgelost?

Reageer