Vraag

iPhone 5S uitgevallen


Mijn Iphone 5s is plotseling uit gegaan en ik krijg hem niet meer aan, ondanks een volgeladen baterij.
De Iphone heb ik vorige week woensdag gekocht.. Iemand een oplossing?

2 reacties

Als je hem bij t-mobile aangeschaft hebt zou ik snel de klantenservice bellen. Binnen 8 dagen heb je namelijk nog recht op omruiling. Tel 06-2400 1200
Reputatie 7
Badge +15
@Babet84

Welkom op het T-Mobile Forum!

Zonde dat jouw toestel nu al gebreken vertoont! Wat Gwendolyn zegt klopt. Wanneer een toestel binnen 8 dagen na ontvangst defect is en als er geen sprake is van val, duw of stootschade dan valt dit onder een DOA (dead on arrival). Je krijgt dan een nieuw toestel. Het beste kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice door te bellen naar 1200 of 06 2400 1200. Op die manier is dit het snelst geregeld. Zij plannen dan een omruilafspraak in!

Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden! 🙂

Reageer