Beantwoord

iPhone 5S valt tijdens bellen uit

• 24 februari 2016
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Tijdens bellen valt mijn telefoon uit. Weet iemand een oplossing of moet ik terug naar shop
icon

Beste antwoord door kme 25 februari 2016, 02:23

Tijdens bellen valt mijn telefoon uit. Weet iemand een oplossing of moet ik terug naar shop

Hoi Ron,

Welkom op het forum!

Jouw specifieke probleem kan van alles zijn, dus het is moeilijk te zeggen waar het precieze probleem zich bevind. Werkt je accu nog goed? Laad deze wel goed op? Valt het toestel ook uit wanneer je niet belt maar gewoon ermee bezig bent?

In veel gevallen, wanneer een de oorzaak in heel veel dingen kan zitten, biedt een fabrieksreset vaak een oplossing. Hiermee worden alle settings gereset en kan het probleem opgelost zijn. Met de nadruk op 'kan' 😉.

Wanneer je dit doet, denk dan wel een back-up van je foto's en/of contacten.

Wanneer dit niet toch niet mocht helpen, dan kun je wellicht je toestel ter reparatie aanbieden. Ik weet alleen niet of het probleem zich binnen de garantie bevindt, dus het kan zijn dat er wel kosten in rekening worden gebracht. Maar dat is voor later.

Wanneer je nog meer vragen hebt, of hulp nodig hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hoi Ron,

Welkom op het forum!

Jouw specifieke probleem kan van alles zijn, dus het is moeilijk te zeggen waar het precieze probleem zich bevind. Werkt je accu nog goed? Laad deze wel goed op? Valt het toestel ook uit wanneer je niet belt maar gewoon ermee bezig bent?

In veel gevallen, wanneer een de oorzaak in heel veel dingen kan zitten, biedt een fabrieksreset vaak een oplossing. Hiermee worden alle settings gereset en kan het probleem opgelost zijn. Met de nadruk op 'kan' 😉.

Wanneer je dit doet, denk dan wel een back-up van je foto's en/of contacten.

Wanneer dit niet toch niet mocht helpen, dan kun je wellicht je toestel ter reparatie aanbieden. Ik weet alleen niet of het probleem zich binnen de garantie bevindt, dus het kan zijn dat er wel kosten in rekening worden gebracht. Maar dat is voor later.

Wanneer je nog meer vragen hebt, of hulp nodig hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ron,

Ook namens de moderators van harte welkom! :)

Zo te zien is onze Klantexpert Kme al lekker op weg om je te helpen aan een oplossing! Had je dit al gelezen en zijn tips geprobeerd? Als dit allemaal geen effect heeft, kun je nog langs de Apple Store in Haarlem om te kijken of zij je daar kunnen helpen.

Je kunt het toestel ook bij ons ter reparatie aanbieden, zodat onze onafhankelijke reparatieservice jouw telefoon kan oplappen. Dit duurt ongeveer 2 weken, maar dan ben je er hoogst waarschijnlijk wel gelijk vanaf!

Laat even weten of het met de hulp van Kme gelukt is en of je nog vragen voor ons hebt! 🙂

Reageer