Beantwoord

iPhone 6 16G maar 10G geheugen

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Beste tmobile,

Ik heb gisteren een iPhone 6 16G aangeschaft. Echter na installatie van mijn nieuwe aanwinst bleek mijn telefoon meteen al aan te geven dat mijn geheugen vol zit. Dit terwijl ik al mijn 2000 foto's net van mijn vorige iPhone 5 heb verwijderd. Mijn telefoon geeft aan dat ik ipv 16G maar 10G geheugen heb. Is dit een productiefout? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mijn nieuwe telefoon met precies dezelfde bestanden als mijn oude iPhone 5 8G nu al aangeeft dat het geheugen vol zit. Graag hoor ik van jullie! Ik had me er zo op verheugd mijn foto album weer aan te vullen tot 2000 foto's.

Groetjes Valerie
icon

Beste antwoord door Pilovali 8 januari 2016, 15:22

Hallo en welkom op het forum,

Systeembestanden nemen helaas ook ruimte in beslag.
Dus die 10GB is wel correct.

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Systeembestanden nemen helaas ook ruimte in beslag.
Dus die 10GB is wel correct.

Groet,
Wat Pilovali zegt is inderdaad (helaas) waar! Wat je wel zou kunnen doen is je iCloud opslag verhogen zodat je foto's in de cloud staan..

Zoey
Reputatie 1
Er kan soms wel 1 a 2 gb verschil zitten in de productie. Daarbij komen inderdaad nog de bestanden van de iPhone zelf bij. Zo kan het goed zijn dat je nog maar 10gb overhoudt. Wat al wordt aangegeven; gebruik iCloud voor al je foto's. Zo kost het geen geheugen en heb je altijd al je foto's bij de hand.

Reageer