Beantwoord

iPhone 6 beeld bevriest

• 25 februari 2016
  • 4 reacties
  • 1007 Bekeken

Bij gebruik iphone 6 bevriest het beeld af en toe en starten er app'jes op zonder dat ik het scherm aanraak. Iemand deze problemen eerder gehad?
icon

Beste antwoord door kme 25 februari 2016, 03:09

Bij gebruik iphone 6 bevriest het beeld af en toe en starten er app'jes op zonder dat ik het scherm aanraak. Iemand deze problemen eerder gehad?

Hoi Tiimon,

Welkom op het forum!

Wat de precieze oorzaak is van het probleem is lastig te zeggen.

Op DEZE pagina worden enkele tips gegeven die je wellicht kunnen helpen.

Wanneer het niet lukt of wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hoi Tiimon,

Welkom op het forum!

Wat de precieze oorzaak is van het probleem is lastig te zeggen.

Op DEZE pagina worden enkele tips gegeven die je wellicht kunnen helpen.

Wanneer het niet lukt of wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hallo,

Ik heb de iPhone gereset, probleem nog steeds.
IPhone herstelt, nog steeds hetzelfde probleem.

Probleem:
IPhone reageert niet als ik apps wil openen. Als ik de iPhone opstart dan openen er andere apps die ik niet heb aangeklikt. Heel irritant.

Langs de t mobile zaak gaan voor reparatie lijkt mij het handigst. Of iemand nog andere oplossingen?

mvg
Reputatie 6
Hallo,

Ik heb de iPhone gereset, probleem nog steeds.
IPhone herstelt, nog steeds hetzelfde probleem.

Probleem:
IPhone reageert niet als ik apps wil openen. Als ik de iPhone opstart dan openen er andere apps die ik niet heb aangeklikt. Heel irritant.

Langs de t mobile zaak gaan voor reparatie lijkt mij het handigst. Of iemand nog andere oplossingen?

mvg

Hoi,

Vervelend dat het probleem nog steeds speelt. Helaas zou ik niet verder weten wat het dan is. Vermoedelijk een hardwarefout van je beeldscherm/touchscreen. Het beste is inderdaad je toestel ter reparatie aan te bieden. Dat kan HIER.

Wellicht heb je een Apple Service Point in de buurt, daar kun je ook eens binnenlopen en je probleem aanbieden. Misschien dat zij een oplossing ervoor hebben.

Succes en laat ons even weten hoe en of het opgelost is!
Het kan software zijn maar ik acht de kans zeer groot dat het iets mechanisch is. Je kan eens een DFU uitvoeren op de iphone. Zet het toestel uit, houdt de vergrendel en home knop ingedrukt, en uiteindelijk hou je alleen de home knop ingedrukt, dan geeft de iphone een melding dat hij op itunes moet worden aangesloten, bij deze reset doet hij ook een firmware update vanuit itunes. Dfu lukt niet gelijk maar probeer voor handigheid eens een filmpje te kijken op youtube. Indien het probleem nog steeds aanwezig is dan is het echt mechanisch

Reageer