Beantwoord

iPhone 6 en bellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds kort kan de tegenpartij mij niet verstaan tijdens het bellen. Alleen als ik heel hard toeter in de microfoon. Microfoon doet het wel als ik berichten inspreek in whatsapp en via dictafoon. Bellen met headphone geeft geen problemen. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door David 31 augustus 2015, 10:55

Hoi Lingen,

Welkom op ons Forum! :)

Heb je het probleem overal of op bepaalde locaties? Als dit laatste het geval is, zou je dan kunnen laten weten rond welke postcoderegio dit is, dan klinkt het meer als een netwerkprobleem.. Ervaar je het trouwens als je met bepaalde mensen belt of is het bij iedereen?

Het lijkt in ieder geval niet in de microfoon zelf te zitten, omdat je aangeeft dat het inspreken van berichten wel gewoon goed gaat.

Laat even weten hoe het allemaal zit, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lingen,

Welkom op ons Forum! :)

Heb je het probleem overal of op bepaalde locaties? Als dit laatste het geval is, zou je dan kunnen laten weten rond welke postcoderegio dit is, dan klinkt het meer als een netwerkprobleem.. Ervaar je het trouwens als je met bepaalde mensen belt of is het bij iedereen?

Het lijkt in ieder geval niet in de microfoon zelf te zitten, omdat je aangeeft dat het inspreken van berichten wel gewoon goed gaat.

Laat even weten hoe het allemaal zit, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Tot nu toe heb ik het met iedereen. Ik bel vanuit postcodegebied 3245 RH
Ik heb een vermoeden dat het na de laatste update van IOS is gekomen.
Ik hoorde ook van iemand die precies hetzelfde probleem heeft gekregen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lingen,

Op jouw locatie ziet de dekking er in principe prima uit! Aangezien je aangeeft dat dit na een update is gekomen wil ik je adviseren om het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat precies doet kun je terug vinden in de toestelhulp. Vergeet niet van te voren een back-up te maken en achteraf te laten weten of het gelukt is! 😉
Bedankt. Maar dat heb ik allemaal al gedaan. En heeft niets opgeleverd!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lingen,

Dat is wel vervelend, dat is vaak de laatste optie die je nog thuis kunt proberen.. :S

Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden of, als je de mogelijkheid hebt, langs een Apple Service Center te gaan. Zo kan er voor je worden nagekeken wat het probleem is en natuurlijk hoe het opgelost kan worden!

Als het goed is komt er ook binnenkort een nieuwe update, misschien dat dit het probleem ook nog op zou kunnen lossen. Nadeel is dan wel dat je nog even geduld moet hebben..

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂

Reageer