Vraag

iPhone 6 en iPhone 6 Plus: deel hier je ervaringen!

Toon eerste reactie

49 reacties

Ik wordt inmiddels gek van m'n toestel.
Hij gaat nu ook spontaan uit.
Daarom is mijn wekker dus ook niet afgegaan vanmorgen.
WiFi gooit hij er constant af.
Ik heb de klantenservice gebeld en volgens hun kan ik het toestel alleen maar ter reparatie aanbieden en dan ben ik het twee weken kwijt.
Ik vind dit echt geen service van T-mobile, het toestel is nog geen maand in mijn bezit!!
Gewoon omruilen voor een ander exemplaar behoort toch tot de garantie en service mag ik aannemen.
Ik weet niet of u intern kunt zien hoeveel storingen ik heb?
Ik hoop op een spoedig antwoord.
Groet Inge
Reputatie 4
Hey Inge64!

Poeh dat is erg vervelend! :(

De omruiling volgens de voorwaarden kan alleen plaatsvinden wanneer je het toestel nog geen 2 maanden oud is. Je kunt natuurlijk altijd kiezen voor een reparatie wanneer je geen verzekering hebt afgesloten.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of vragen dan zie ik die graag tegemoet.
Hoi Bram,

Als ik het goed begrijp kan ik mijn toestel dus omruilen voor een andere iPhone 6 64gb.
Ik zit namelijk ruim binnen de 2 maanden.
Gisteren ben ik dus door de klantenservice aan de telefoon verkeerd ingelicht want zij vertelde mij dat dit binnen 8 dagen moest.
Hoe moet ik nu verder handelen?
Groet Inge
Reputatie 4
Hoi Bram,

Als ik het goed begrijp kan ik mijn toestel dus omruilen voor een andere iPhone 6 64gb.
Ik zit namelijk ruim binnen de 2 maanden.
Gisteren ben ik dus door de klantenservice aan de telefoon verkeerd ingelicht want zij vertelde mij dat dit binnen 8 dagen moest.
Hoe moet ik nu verder handelen?
Groet Inge

Op onze website staat aangegeven dat je het toestel niet langer dan 2 maanden in je bezit moet hebben om in aanmerking te komen voor een omruiling. Je kan je toestel in een T-Mobile winkel ter 'reparatie' indienen. Dan wordt er een omruiling aangevraagd. Vergeet de (pak)bon niet mee te nemen.
Ik kan vrijdag mijn abbo verlengen en zat te denken aan de iPhone 6, heb 2 jaar de HTC one gehad die ook goed beviel behalve dat de accu steeds minder lang meeging, hoef nog net geen aggregaat op m'n rug te binden om hem aan te houden. voor de HTC had ik de iPhone 4 waar de accu ook redelijk snel van leegging maar als ik jullie hier hoor is dat geen probleem meer? Zit alleen nog te twijfelen over de 16gb of 64gb versie? Levert dat verlengen nog een beetje korting op als vaste klant of is daar geen verschil in met nieuwe klanten?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rene,

Welkom op het forum!

Leuk dat je een iPhone 6 wilt aanschaffen. 🙂 Wordt dit je eerste iPhone?

De batterij van de iPhone 6 is naar mijn mening een stuk beter dan de voorgangers. Na één dag gebruik te maken van de iPhone hield ik ongeveer 30% over voordat deze weer aan de lader ging. Tijdens zo'n dag pakte ik 'm toch met enige regelmaat uit mijn broekzak, maakte ik een paar foto's en voerde ik een paar gesprekken via Whatsapp. Het ging er bij mij voornamelijk om dat ik ook na een dagje intensief internetten of foto's maken het einde van dag kon halen met 1 accu en dat lukte gelukkig.

Hoeveel opslaggeheugen heb je op dit moment op je HTC? Heb je hier genoeg aan? Opslaggeheugen wordt het snelst opgevuld door applicaties, muziek en video's. Ben je van plan om veel muziek op je telefoon te zetten, veel video's op te nemen of veel en grote applicaties te installeren dan is het verstandig om voor de 64GB versie te gaan. Je hebt daarnaast namelijk ook opslaggeheugen nodig voor je foto's, bestanden etc.

Weet je al wel welke kleur iPhone het wordt?

Bij T-Mobile ben je als bestaande klant nooit duurder uit dan een nieuwe klant. Als je gebeld wilt worden door één van onze verkoopadviseurs voor een scherp en persoonlijk aanbod dan kan je dit aangeven in een reactie hieronder. Ze staan je graag te woord. 😉
Bedankt voor je reactie!
Hiervoor had ik een iPhone 4 dus ben wel bekend met Apple. De HTC heeft 32gb geheugen en en daar is 18gb van in gebruik na 2 jaar en dan moet ik wel zeggen dat ik niet één video of foto op de computer gezet heb en alles nog op de telefoon staat en die bezet 8gb. Wilde graag die met de zwarte voorkant dus geen goud of wit voor mij.
Als er iemand vrijdag tijd heeft mogen ze mij bellen, kijken of er iets voor mij tussen zit.
Reputatie 5
@Rene79 wat leuk dat je interesse hebt om je abonnement bij ons te verlengen met de iPhone 6. Ik ga direct een terugbelafspraak voor morgen plannen, hopelijk kom je tot een mooie deal!

Laat je ons even weten hoe het zich heeft uitgepakt? 🙂
@Rene79 wat leuk dat je interesse hebt om je abonnement bij ons te verlengen met de iPhone 6. Ik ga direct een terugbelafspraak voor morgen plannen, hopelijk kom je tot een mooie deal!

Laat je ons even weten hoe het zich heeft uitgepakt? :)

Uw collega heeft mij vandaag gebeld en was erg behulpzaam maar ik heb nog niet wat ik wil :D
Wilde graag 5gb internet en onbeperkt bellen maar kreeg alleen een mondelinge toezegging
met korting op de iphone6 16 gb en 2 euro korting op abonnement maar niet op papier.
Uw concurrent met het rode logo vraagt 55euro voor 6gb en onbeperkt bellen en ik krijg de
telefoon erbij zonder bijbetaling, die actie loopt tot 16maart, ik wacht dus nog even af of
T-Mobile misschien nog met een actie komt. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rene

Jammer dat het niet is gelopen zoals je wilde! Mocht je hier nog op terug willen komen dan kan dat natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als je bij ons blijft ;)

Houd onze website in de gaten voor de acties!
Ben nu bijna 2 maanden in het bezit van mijn Iphone 6+ (mooi actie die champagneweken 🙂 ).
En ik moet zeggen ik ben er erg blij mee. Het was weliswaar een grote stap van een 3 jaar oude Iphone 4 (inderdaad zonder S) naar de 6+ en dan lijkt alles uiteraard beter maar voor datgene waar ik hem het meest voor gebruik (spelletjes, krant lezen en films kijken onderweg) is hij werkelijk meer dan geschikt. Heb een tijdje geleurd met een tablet onderweg maar dit beviel mij totaal niet. Het formaat van de 6+ is voor mij wat dat betreft de ideale oplossing. Ben je echter een frequente beller dan zou ik wel aanraden de Iphone 6 te nemen want daar vind ik de 6+ wel wat aan de te grote kant voor.
Reputatie 2
Ik was er ook blij mee tot ik er gister avond achter kwam dat er een fout in mn iphone zit.
Wordt mij aangeraden de klantenservice te bellen dit gedaan kom ik er achter dat ik mijn toestel ter reparatie kan aanbieden of te ruilen voor een Refurbished toestel ??

reparatie duurt mij te lang.. ik zat hiervoor al zonder telefoon en wil nu niet weer 2 weken mn abo voor niks betalen.ook een Refurbish zie ik niet zitten, hoe goed men het ook probeert te praten het blijft een 2de hands toestel van een ander. en heb geen zin om de nieuwprijs te betalen voor een tweede hands toestel.
Mijn toestel is net 2 weken oud dit zou ik toch gewoon moeten kunnen omruilen voor een nieuwe?? lijkt me wel zo netjes.
Ik was er ook blij mee tot ik er gister avond achter kwam dat er een fout in mn iphone zit.
Wordt mij aangeraden de klantenservice te bellen dit gedaan kom ik er achter dat ik mijn toestel ter reparatie kan aanbieden of te ruilen voor een Refurbished toestel ??

reparatie duurt mij te lang.. ik zat hiervoor al zonder telefoon en wil nu niet weer 2 weken mn abo voor niks betalen.ook een Refurbish zie ik niet zitten, hoe goed men het ook probeert te praten het blijft een 2de hands toestel van een ander. en heb geen zin om de nieuwprijs te betalen voor een tweede hands toestel.
Mijn toestel is net 2 weken oud dit zou ik toch gewoon moeten kunnen omruilen voor een nieuwe?? lijkt me wel zo netjes.

Heb het zelfde probleem, Iphone6 gekregen op 26-02, afgelopen vrijdag (ja de 13de, geen netwerk ontvangst meet...) 2 weken oud en krijg geen nieuwe maar Refurbished ... En zit zonder telefoon.

Wordt van kasje naar de muur gestuurd met deze klachten, en wat ik helemaal niet begrijp is dat je nog wel hetzelfde toestel contract houdt, en niet aangepast wordt naar een Refurbished prijs.....
Reputatie 5
Hey Erik,

Ik zie dat je inmiddels bent geïnformeerd via onze telefonische klantenservice. Je ontvangt een zo goed als nieuw toestel dat uitvoerig is getest. Mocht je dit echter niet prettig vinden dan kun je ervoor kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je ontvangt dan je huidige toestel na reparatie weer retour. 🙂
Reputatie 2
Hey Erik,

Ik zie dat je inmiddels bent geïnformeerd via onze telefonische klantenservice. Je ontvangt een zo goed als nieuw toestel dat uitvoerig is getest. Mocht je dit echter niet prettig vinden dan kun je ervoor kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je ontvangt dan je huidige toestel na reparatie weer retour. :)

Tom,

Dit is niet dezelfde ervaring als die ik heb mogen mee maken met mijn "reparatie" en ondertussen heb ik nog steeds mn toestel niet we naderen alweer de 2 weken zonder toestel waar ik wel voor mn abonnement betaal ..Ik heb met bram een prive gesprek gehad maar hoor nu al 2 dagen niets meer( vrij? ziek? weekend? ).wat ik overigens wel heel erg jammer en teleurstellend vindt.
Ik ben van een iPhone 4s naar een iPhone 6 gegaan was op het begin wel wennen i grote. Maar je went er snel aan. Scherpe beel super fijn.
Over een paar dagen mag ik verlengen en al paar keer de 6 en 6plus in de winkel in mijn handen gehad maar kan nog steeds niet kiezen! Beide telefoons hebben plus en minpunten. Gezien mijn kleine vrouwen handen is de 6geschikter. Nu wachten op goede aanbiedingen......
Ik heb na 4 jaar een Iphon 4 een Iphone 6 gekocht en ik vind hem prima werken. Hij is snel, niet te groot.
Sinds begin dit jaar gebruik ik de IPhone 6+ goud
Icm met een hoes van Tech 21 Technologies
Waardoor hij nog groter is dan normaal! Maar geeft wel een veilig idee als het uit je handen valt.. Wat regelmatig gebeurd met foto's maken.

Vaak hoor ik de reactie WAT EEN GROTE DING MAN

hij is wel een beetje van de grote kant
Je moet wel rekening houden met je kleding of jas
In de winter geen probleem
Maar in de zomer zoals nu wel onhandig

Voorheen gebruikte ik de 5s en daarvoor de 4 en 4S

Nadeel de meeste acc voor die oudere types werkt niet meer op de 6+

Fijne toestel met internet, films en mailen
Min punt via de de mail menu foto's of bestanden toevoegen kan naar mijn idee niet
Maar wel een bestand of foto direct vanuit je galerij wel mogelijk

Gps aan laten staan is meer gebruik van je accu

Verlichting van je beeld op de hoogste stand is meer gebruik van je accu

Batterij opladen duurt wel lang

De front camera maakt geen mooie foto's
Achter camera is wel perfect

De vinger afdruk knop reageerd soms niet

Sommige apps laten de phone soms helemaal trippen
Telefoon reageerd traag of helemaal niet
En soms start de telefoon opnieuw en dan hoef je ook geen sim pin in te voeren! Wat wel moet

Oudere oordopjes waren al slecht de nieuwe is helemaal niks vind ik

Ontvangst is niet altijd even optimaal maar dat zou ook aan de zendmasten kunnen liggen

Voor de rest nog steeds wel blij
Maar had eerlijk gezegd toch liever voor de broertje gekozen achteraf gezien
Reputatie 5
Badge +9
na 4 jaar mijn trouwe 4S weggegeven aan mijn moeder en de 6 gehaald, de + was voor mij als student nét buiten het budget :P

Ik merk vooral dat hij nu echt sneller is als ik ze naast elkaar houdt.
Paar extra functies die ik voorheen niet had (woohoo! -Watch app :P)

De support voor updates was voor mij ook een belangrijk punt, de 4S zal niet lang meer ondersteund worden, en dan zullen er dus ook applicaties voor verdwijnen (of alleen outdated versies beschikbaar blijven)

Mijn oude 4S komt goed terecht en de nieuwe 6 is momenteel een goede toevoeging als nieuwe telefoon. Ook het hoesje wat ik via T-Mobile met 10% korting mocht halen is een welkome aanvulling, eentje waar ik geld/pasjes in kan stoppen! Dat heb ik al een tijdje niet meer gehad terwijl dat vroeger standaard was.

Al met al, mooie snelle nieuwe telefoon die weer een paar jaar kan meegaan!
Reputatie 7
Badge +15
Hey iPhone gebruikers! 😉

Mochten jullie het leuk vinden om mee te praten over de toekomstige Apple toestellen. Dan kan dat natuurlijk in het Apple-geruchten topic. :8
Ik heb de iphone 6 en ben super blij. Voor mij is de groote van het toestel perfect en heel fijn. Hiervoor had ik de iohone 4 en vergeleken met die telefoon is dit echt een super ding !!
6 plus is me te groot, heb een 6 aangeschaft die mijn 4s heeft vervangen. Moet zeggen dat qua accuverbruik de 4s en 6 niet veel verschillen. Beide gaan snel leeg. Al met al is de camera van de iphone 6 een must, nooit meer terug naar 4s gaan!
Super fijn

Reageer