Beantwoord

iPhone 6 filmpjes laden niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hai,

Ik heb sinds begin november een Iphone 6 en sinds gisteren laden de filpmjes op internet (facebook, instagram, youtube, maar ook Netflix) ineens niet meer. Ik heb geen idee waar dit aan kan ligggen. Graag jullie hulp!

Groetjes.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 17 november 2014, 18:29

Hier heb ik ook last van met mijn iPhone 6 Plus.
Echt vreselijk irritant. En de ergste apps waar ik het mee heb zijn Facebook en Nu.nl. Met Instagram heb ik totaal geen last van en YouTube heel sporadisch. Facebook en Nu.nl slaan compleet vast op mijn iPhone wanneer ik een filmpje wil openen, niet altijd maar 9/10x wel.

Het beste wat je kunt doen is zoals Gwendolyn al zegt je iPhone opnieuw opstarten. Doe dat wel op de volgende manier:
Houd de home button + aan/uit knop ingedrukt houden totdat het Apple scherm tevoorschijn springt.
Bekijk origineel

5 reacties

Zit je dan op wifi of op mobiel netwerk?

Je bent niet toevallig over je internetbundel heen, dat je snelheid zodanig is verlaagd dat filmpjes kijken niet lukt?

Heb je je telefoon al eens herstart?
Reputatie 6
Badge +13
Hier heb ik ook last van met mijn iPhone 6 Plus.
Echt vreselijk irritant. En de ergste apps waar ik het mee heb zijn Facebook en Nu.nl. Met Instagram heb ik totaal geen last van en YouTube heel sporadisch. Facebook en Nu.nl slaan compleet vast op mijn iPhone wanneer ik een filmpje wil openen, niet altijd maar 9/10x wel.

Het beste wat je kunt doen is zoals Gwendolyn al zegt je iPhone opnieuw opstarten. Doe dat wel op de volgende manier:
Houd de home button + aan/uit knop ingedrukt houden totdat het Apple scherm tevoorschijn springt.
Hoi,

Herstarten heeft geholpen! Thnx 🙂.
Ik heb voor mijn zus haar software moeten update.
Let goed op dat je niet op 8.0.x zit maar op de meest recente versie van je IOS.

Sluit je Iphone met een kabel aan je apparaat of ga naar instellingen->Algemeen en update je toestel via WIFI.
Hierna zullen de meest voorkomende fouten verholpen worden.

Zit je wel op meest recente versie, verwijder de app en download het opnieuw via de APPstore.
Reputatie 6
@Kemalism

Bedankt voor jouw feedback! Fijn dat je ons helpt met dit antwoord :)

@ mtan

Fijn dat je laat weten dat het opgelost is! Wanneer we je verder nog kunnen helpen horen we het graag!

Reageer