Beantwoord

iPhone 6 gaat niet meer aan?

Sinds enige tijd deed mijn IPhone 6 zeer vreemd.
*Zonder de tel aan te raken, lichtte het scherm op, terwijl het toestel aan het laden was.
*Alle apps verschenen (zonder eerst een inlog scherm te geven)
*hierna verdwenen alle apps!? Behalve de standaard achtergrond, alles verdwenen!

Harde reset gedaan. Ingelogged op mijn ICloud. Toestel leek weer in orde.

*kon echter geen sms versturen
*getracht sms centrale opnieuw in te stellen, display gaf aan juiste centrale ingesteld.
*echter nog steeds niet kunnen sms-en (ook niet als ik sim kaart in ander iPhone of Android doe)

Tmobile self care/toestel hulp stappen gevolgd

IMei code juist ingevuld
*bij stap 2 authenticatie fout

Tmobile gebeld

*klantenservice gaf aan dat er in hun systeem idd een "warning" wordt aangegeven, maar wist niet uit te leggen, wat dit inhoud en kon het probleem niet verhelpen.

Opnieuw harde reset gedaan. Geconfigureerd als nieuwe iPhone.

*halverwege proces: alles op tilt!
*zwart scherm
*wit scherm Apple logo
*half rosé/half blauw scherm
Dit werd eindeloos herhaald, tot accu leeg was.

Eind November is mijn contract verlopen. Zou bijna denken dat de tel zo geprogrammeerd is, om mij geen andere keuze te laten dan een nieuwe tel aan te schaffen.
Heb getracht toestel ter reparatie aan te bieden, maar krijg een blanco pagina ipv een formulier.

Kan iemand raad geven, wat ik hiermee aan moet ajb? Als ik m'n contract opzeg krijg ik waarschijnlijk geen toestel hulp. (Sowieso is reparatie procedure langer dan tijd die rest tot einddatum contract) Als ik contract laat bestaan, gaat het automatisch verlengd worden voor een toestel wat niet werkt....

Ben op z'n zachts gezegd "not amused". De website/my Tmobile app helpt mij niet verder. Klanten service ook niet. Ik heb 3 contracten bij Tmobile en betaal resp. 50,30,30 EUR.

Mag ik toch wel iets terug verwachten?

Bij voorbaat dank voor diegenen die de moeite namen en het geduld opbrachten dit hele ****verhaal te lezen!
icon

Beste antwoord door David 22 november 2016, 12:16

Hoi Oblivious,

Het is inderdaad behoorlijk **** wat er allemaal met je iPhone gebeurd is en dat je er zoveel problemen mee hebt. Ik hoop dat ik je alsnog hier goed bij kan helpen, zodat we jouw probleem op een, naar omstandigheden, positieve manier af kunnen sluiten.

Zou je kunnen aangeven of je iPhone nu helemaal geen teken van leven meer vertoont? Heb je deze al aan de computer gehangen om te kijken of er nog wel verbonden wordt met iTunes? Mocht je in de gelegenheid zijn, dan kun je ook altijd direct bij een Apple Store binnenstappen om te kijken of zij je daar direct kunnen helpen met jouw probleem.

Het klopt inderdaad wel dat wanneer je jouw toestel nu ter reparatie zou willen inleveren, dat dit langer duurt dan wanneer jouw contract verloopt. De laatste dag van je huidige contract is op 27 november, dit betekent dat je vanaf 28 juli al kon verlengen. Was je hiervan op de hoogte? Als je nu ook naar je My T-Mobile gaat, zie je hier een banner over staan. Je hoeft jouw contract dus niet op te zeggen óf door te laten lopen, want je kunt gewoon verlengen als je wilt. 🙂 Dit kun je zelf al direct online regelen, maar wij kunnen je ook laten bellen voor een adviesgesprek. Als je hier behoefte aan hebt, laat het dan gerust weten!

Mocht je echter toch besluiten om jouw abonnement door te laten lopen, dan kun je de telefoon alsnog ter reparatie aanbieden bij ons. De kortingen vervallen wel wanneer jouw contract af is gelopen, dus daar moet je in dat geval dan wel even rekening mee houden.

Zoals je ziet heb je gelukkig nog genoeg opties om niet zonder telefoon te komen te zitten! 🙂 Laat je het weten als er nog zaken onduidelijk zijn?

PS: Dit staat hier verder los van, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld bij T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn toch leuke extraatjes waar je jouw voordeel mee kunt doen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Oblivious,

Het is inderdaad behoorlijk **** wat er allemaal met je iPhone gebeurd is en dat je er zoveel problemen mee hebt. Ik hoop dat ik je alsnog hier goed bij kan helpen, zodat we jouw probleem op een, naar omstandigheden, positieve manier af kunnen sluiten.

Zou je kunnen aangeven of je iPhone nu helemaal geen teken van leven meer vertoont? Heb je deze al aan de computer gehangen om te kijken of er nog wel verbonden wordt met iTunes? Mocht je in de gelegenheid zijn, dan kun je ook altijd direct bij een Apple Store binnenstappen om te kijken of zij je daar direct kunnen helpen met jouw probleem.

Het klopt inderdaad wel dat wanneer je jouw toestel nu ter reparatie zou willen inleveren, dat dit langer duurt dan wanneer jouw contract verloopt. De laatste dag van je huidige contract is op 27 november, dit betekent dat je vanaf 28 juli al kon verlengen. Was je hiervan op de hoogte? Als je nu ook naar je My T-Mobile gaat, zie je hier een banner over staan. Je hoeft jouw contract dus niet op te zeggen óf door te laten lopen, want je kunt gewoon verlengen als je wilt. 🙂 Dit kun je zelf al direct online regelen, maar wij kunnen je ook laten bellen voor een adviesgesprek. Als je hier behoefte aan hebt, laat het dan gerust weten!

Mocht je echter toch besluiten om jouw abonnement door te laten lopen, dan kun je de telefoon alsnog ter reparatie aanbieden bij ons. De kortingen vervallen wel wanneer jouw contract af is gelopen, dus daar moet je in dat geval dan wel even rekening mee houden.

Zoals je ziet heb je gelukkig nog genoeg opties om niet zonder telefoon te komen te zitten! 🙂 Laat je het weten als er nog zaken onduidelijk zijn?

PS: Dit staat hier verder los van, maar ik zie dat je nog niet bent aangemeld bij T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn toch leuke extraatjes waar je jouw voordeel mee kunt doen!

Reageer