Beantwoord

iPhone 6 gaat niet meer aan na lege batterij

• 4 juni 2017
  • 2 reacties
  • 15059 Bekeken

Vanmiddag rond 2 uur viel mijn telefoon spontaan uit. Ik heb hem daarna aan de oplader gelegd en ben wat andere dingen gaan doen. Echter wilde de telefoon na een uur nog steeds niet aan. Dus ik ging verder met mijn werk. Vervolgens rond 4 uur smiddags deed hij het nog steeds niet. Alles op internet opgezocht en niks helpt. Ook herstelmodus en forceer opstaren werkt niet. iTunes kan de telefoon op mijn Windows laptop niet vinden, en ook niet op de MacBook air van mijn broer. Ik ben vervolgens naar de winkel gegaan alleen die was dicht. Na het eten keek ik weer naar de telefoon om hem opnieuw op te starten en nu kwam er helemaal geen icoontje of iets. Daarvoor kreeg ik namelijk telkens het laadicoontje dat hij aan het opladen was. Net gaf hij heel snel het laadicoontje aan maar daarna ook niet meer. Ik heb met de apple chatservice gechat, maar er bleek uit dat zij niks voor mij konden betekenen. Weet iemand hier een mogelijke oplossing of iets? Ik kan morgen pas naar de winkel en ik gebruik een originele Apple oplader en heb ook andere geprobeerd.

(ik heb dit afgelopen week al twee keer gehad, maar toen ging hij telkens na een halfuur/uur weer aan. Vandaag dus niet.)
icon

Beste antwoord door Thalina 6 juni 2017, 14:26

Hoi WisseGodding,

Wat balen dat jouw iPhone kuren heeft! We zijn inmiddels even verder, is er nog iets veranderd in de situatie van jouw iPhone? Kun je voor alle zekerheid nog even jouw iPhone proberen op te laden aan een ander stopcontact en ook met een andere oplader (dus ook een ander blokje)? Dan kunnen we uitsluiten dat het daar aan ligt. Heb je misschien de mogelijkheid om langs een Apple servicepunt te gaan? Dan kunnen ze daar kijken naar jouw iPhone. Het lijkt er namelijk op dat er iets met jouw batterij aan de hand is. Heb je jouw iPhone via ons besteld? Dan kun je jouw iPhone ook aanbieden ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi WisseGodding,

Wat balen dat jouw iPhone kuren heeft! We zijn inmiddels even verder, is er nog iets veranderd in de situatie van jouw iPhone? Kun je voor alle zekerheid nog even jouw iPhone proberen op te laden aan een ander stopcontact en ook met een andere oplader (dus ook een ander blokje)? Dan kunnen we uitsluiten dat het daar aan ligt. Heb je misschien de mogelijkheid om langs een Apple servicepunt te gaan? Dan kunnen ze daar kijken naar jouw iPhone. Het lijkt er namelijk op dat er iets met jouw batterij aan de hand is. Heb je jouw iPhone via ons besteld? Dan kun je jouw iPhone ook aanbieden ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte?
PS een Apple service punt is niet hetzelfde als een winkel waarin IPhones verkocht worden. Je moet op de Apple website zoeken naar 'gecertificiceerde Apple service providers".

Reageer