Beantwoord

Iphone 6 gaat niet meer volledig aan

Hi,

Mijn iPhone 6 valt uit, zodra ik de uitknop indruk dus mijn scherm vergrendel. Als hij eenmaal uit is, blijft hij zichzelf opstarten maar gaat niet meer volledig aan.
Heb hem al herstart, DMU modus, nieuwe software etc etc. Ik weet het ook niet meer.
Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Muberra 2 augustus 2017, 11:13

Hoi Sylvia,

Ik zal je meer informatie geven!

Heel goed van je dat je zelf al naar verschillende opties hebt gekeken. Jammer dat niks heeft gewerkt tot nu toe! Je kunt ook proberen langs een Apple service center te gaan, daar kunnen de experts met je meekijken en hopelijk hebben ze een oplossing voor het probleem.

Mocht dat niet werken kan je ook nog jouw toestel via ons ter reparatie aanbieden. Het toestel wordt dan naar het onafhankelijke servicecentrum gestuurd waar de reparateurs kijken naar de schade van jouw iPhone en of de reparatie binnen de garantie valt. Daar kunnen wij verder geen uitspraken over doen. In dit speciale topic kun je meer informatie vinden over de reparatieservice.

Veel succes met het toestel. Ik hoop dat het snel wordt opgelost! 😃

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Sylvia,

Ik zal je meer informatie geven!

Heel goed van je dat je zelf al naar verschillende opties hebt gekeken. Jammer dat niks heeft gewerkt tot nu toe! Je kunt ook proberen langs een Apple service center te gaan, daar kunnen de experts met je meekijken en hopelijk hebben ze een oplossing voor het probleem.

Mocht dat niet werken kan je ook nog jouw toestel via ons ter reparatie aanbieden. Het toestel wordt dan naar het onafhankelijke servicecentrum gestuurd waar de reparateurs kijken naar de schade van jouw iPhone en of de reparatie binnen de garantie valt. Daar kunnen wij verder geen uitspraken over doen. In dit speciale topic kun je meer informatie vinden over de reparatieservice.

Veel succes met het toestel. Ik hoop dat het snel wordt opgelost! 😃
Dank je wel voor je reactie. Balen dat ik het niet zelf kan oplossen maar zal hem naar de ASC brengen. Kijken wat zij nog kunnen betekenen.
Reputatie 4
Hi Sylvia,

Graag gedaan!

Hopelijk weten ze daar meer. Ik duim met je mee voor een snelle oplossing. 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Even een kleine kant tekening is het toestel jonger als een jaar kan je die eerste optie doen is het toestel net boven de 1 jaar dan zal de ACS je terug sturen naar de verkopende partij.

Reageer