Beantwoord

iPhone 6 Geannuleerd, nieuwe bestelling plaatsen lukt niet?

Reputatie 2
Beste,

Ik had vandaag de iPhone 6 besteld i.p.v de iPhone 6 plus. Dom dom dom.. Gebeld met klantenservice en die hebben mijn order geannuleerd maar het lukt me niet om een nieuwe te bestellen op de link in mijn e-mail daar krijg ik namelijk de melding dat er al een bestelling open staat op mijn naam.

Ik heb al een annuleringsbevestiging gehad maar het lukt maar niet om een nieuwe te bestellen? Wat moet ik nu doen, ik was optijd en door een eigen, domme, fout van mij ga ik straks niet bij de eerste levering zitten

Iemand enig idee wanneer ik weer kan bestellen?
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 19 september 2014, 15:30

Hoi labreov,

Wat vervelend dat de eerste order niet goed gegaan is en dat je moest cancellen.
Dat is altijd vervelend zeker wanneer de voorrang dan niet door gaat.
Maar de mogelijk is er alweer en ik zal je vandaag laten bellen voor een aanbod.

Ik hoop je hiermee van dienst te zijn en er zijn vast Iphone 6 voldoende leverbaar.

Mocht je nog vragen hebben, dan zijn we er zeker weer voor je.

Bekijk origineel

5 reacties

Ik had toevallig ook op de link geklikt. (terwijl ik wel al de 6 heb gereserveerd vanmiddag) Maar ik kan hem volgens mij nog een keer bestellen. Ik zou anders morgenvroeg nog eens een keer proberen.
Reputatie 2
Ik had toevallig ook op de link geklikt. (terwijl ik wel al de 6 heb gereserveerd vanmiddag) Maar ik kan hem volgens mij nog een keer bestellen. Ik zou anders morgenvroeg nog eens een keer proberen.

Je kan de link wel nog een keer klikken maar als je hem dan wilt bevestigen dan krijg je een fout melding dat je er al 1 hebt besteld.

Ik had contact opgenomen en ze zeggen dat het 2 werkdagen duurt voor dat het verwerkt is in het systeem.. Werkt T-mobile verdomme nog met software voor Windows 84?

Wel een mail krijgen dat hij is geannuleerd maar het duurt 2 dagen voor dat het verwerkt is.. Daar gaat me 'voorrang' godsamme..
Reputatie 5
Hoi labreov,

Wat vervelend dat de eerste order niet goed gegaan is en dat je moest cancellen.
Dat is altijd vervelend zeker wanneer de voorrang dan niet door gaat.
Maar de mogelijk is er alweer en ik zal je vandaag laten bellen voor een aanbod.

Ik hoop je hiermee van dienst te zijn en er zijn vast Iphone 6 voldoende leverbaar.

Mocht je nog vragen hebben, dan zijn we er zeker weer voor je.
Ik kon telefonisch wijzigen en ze zeiden dat ik mijn voorrang niet verloor. Dus daar ga ik van uit. Alleen wilde ik van type abbonement veranderen en niet van telefoon zelf.
Reputatie 6
Hallo Ridge,

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan! 🙂 Alvast veel plezier met jouw iPhone!

Reageer