Beantwoord

iPhone 6 is snel leeg en laad ook moeilijk

• 22 mei 2016
  • 1 reactie
  • 454 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds dat de iPhone 6 uit is er eentje, nu is het zo dat die al een aantal maanden raar batterij verbruik heeft. Hij gaat dan ineens van bv 40% naar 10%.
Hiermee ben ik naar de winkel gegaan en werd ik eigenlijk nogal makkelijk weggestuurd, het lag namelijk aan de software van apple.... Het enige wat ik kon proberen is de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Na dit gedaan te hebben waren de problemen nog niet weg... Het is de laatste tijd alleen maar erger geworden, met nog bv 40% valt mn telefoon zomaar ineens uit en sinds vandaag kan ik hem laden wat ik wil maar uren aan de lader waarbij er wel wordt aangegeven dat ie laad en dat er een stekker in zit maar bij het aandoen geeft ie maar 5% aan en valt ie gelijk weer uit.

Ik ken meerdere mensen in mijn omgeving die een iPhone hebben maar die hebben deze problemen niet, het lijkt mij dus niet te liggen aan de software?

Ik zou graag willen weten wat ik hier nu mee aan moet? Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Groeten Mandy
icon

Beste antwoord door Hajar 23 mei 2016, 12:07

Hi Mandy,

Welkom op het Forum!

Wat balen dat jouw iPhone batterij zulke kuren vertoont. Ik kan begrijpen dat dit frustrerend is. Heb je onlangs je software geupdate? Ik zie dat meerdere mensen batterij problemen hebben sinds de nieuwe update, maar een fabrieksreset lost dat wel vaak op. In jouw geval dus niet. Zou je een kijkje kunnen nemen op deze pagina? Hier staan een aantal tips in om je probleem op te lossen. Mocht dat niet werken dan kun je ook een kijkje nemen in ons hoe voorkom ik een reparatie topic.

Laat je mij weten of je eruit komt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mandy,

Welkom op het Forum!

Wat balen dat jouw iPhone batterij zulke kuren vertoont. Ik kan begrijpen dat dit frustrerend is. Heb je onlangs je software geupdate? Ik zie dat meerdere mensen batterij problemen hebben sinds de nieuwe update, maar een fabrieksreset lost dat wel vaak op. In jouw geval dus niet. Zou je een kijkje kunnen nemen op deze pagina? Hier staan een aantal tips in om je probleem op te lossen. Mocht dat niet werken dan kun je ook een kijkje nemen in ons hoe voorkom ik een reparatie topic.

Laat je mij weten of je eruit komt?

Reageer