Beantwoord

iPhone 6 ontgrendelt niet meer

  • 18 april 2017
  • 2 reacties
  • 1582 Bekeken

Ik kan mijn scherm, siri en alles nog gebruiken, en hij reageert ook overal op alleen kan ik niet mijn code intoetsen. Mijn home button doet het heel soms, dus heb ik zo'n "nep" home button in mijn scherm staan en zelfs die reageert, alleen kan ik op geen enkele manier mijn code in toetsen.
Uitschakelen reageert het scherm ook niet op... Help?
icon

Beste antwoord door Thalina 21 april 2017, 11:34

Hoi Suzie,

Ai, jammer om te lezen dat jouw iPhone kuren heeft! Sinds wanneer heb je hier last van? Kun je allereerst jouw iPhone eens verbinden met jouw computer en proberen om een back-up van jouw gegevens te maken? In dit topic staat uitgelegd hoe je een back-up van jouw gegevens maakt. Dan weten we in ieder geval zeker dat er geen waardevolle informatie verloren gaat.

Als dat gelukt is, kun je dan (als jouw iPhone nog steeds met de computer is verbonden) kiezen voor 'deze iPhone als nieuw installeren'? Je kunt ook de stappen in dit topic volgen om jouw iPhone terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als dat is gebeurt, nog even niet de back-up terugzetten maar kun je eerst kijken of het dan weer werkt? Vervolgens kun je de back-up terugzetten en weer kijken of het dan werkt.

Mocht dit niet helpen, dan kun je altijd nog even langs een servicepunt van Apple gaan zodat zij daar ter plekke naar jouw toestel kunnen kijken. Anders kun je je toestel aanbieden ter reparatie. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Laat je weten of het is gelukt met bovenstaande tips?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Suzie,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Heb je je iPhone al een harde reset gegeven? Probeer dat eerst eens en laat weten of het dan is gelukt.

Hoe kan je een harde reset geven op je iPhone 6: Hoe je iPhone resetten werkt: een korte handleiding.

Laat je even weten of het is gelukt, of niet. Alvast bedankt en succes!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Suzie,

Ai, jammer om te lezen dat jouw iPhone kuren heeft! Sinds wanneer heb je hier last van? Kun je allereerst jouw iPhone eens verbinden met jouw computer en proberen om een back-up van jouw gegevens te maken? In dit topic staat uitgelegd hoe je een back-up van jouw gegevens maakt. Dan weten we in ieder geval zeker dat er geen waardevolle informatie verloren gaat.

Als dat gelukt is, kun je dan (als jouw iPhone nog steeds met de computer is verbonden) kiezen voor 'deze iPhone als nieuw installeren'? Je kunt ook de stappen in dit topic volgen om jouw iPhone terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als dat is gebeurt, nog even niet de back-up terugzetten maar kun je eerst kijken of het dan weer werkt? Vervolgens kun je de back-up terugzetten en weer kijken of het dan werkt.

Mocht dit niet helpen, dan kun je altijd nog even langs een servicepunt van Apple gaan zodat zij daar ter plekke naar jouw toestel kunnen kijken. Anders kun je je toestel aanbieden ter reparatie. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Laat je weten of het is gelukt met bovenstaande tips?

Reageer