Beantwoord

iPhone 6 plus gecrasht

• 16 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1801 Bekeken

Goedendag,

Mijn iPhone 6 plus is gistermiddag gecrasht. De telefoon viel gewoon uit toen ik een spraakbericht wou luisteren. Ik heb resetten, herstellen via iTunes en hele nacht opladen geprobeerd. Niks heeft gewerkt. Hij geeft alleen het witte scherm met het zwarte appeltje voor 2 seconden als ik hem opstart met de oplader eraan. Voor de rest doet hij niks. Wat kan ik nog meer doen? En valt dit binnen de garantie?

Mvg,
Nik
icon

Beste antwoord door AmyP 19 januari 2015, 09:12

Hey Nik,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat je toestel het niet meer doet. heb je ook een reset gedaan door de de aan-uitknop en homeknop samen ingedrukt houden tot het apple-logo weer verschijnt?

In dit topic lees je een aantal tips om reparatie te voorkomen. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Op deze pagina lees je alles over reparatie, garantie en verzekeringen.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Nik,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat je toestel het niet meer doet. heb je ook een reset gedaan door de de aan-uitknop en homeknop samen ingedrukt houden tot het apple-logo weer verschijnt?

In dit topic lees je een aantal tips om reparatie te voorkomen. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Op deze pagina lees je alles over reparatie, garantie en verzekeringen.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Hallo Amy,

Ja hij viel ineens uit. Ik heb de harde reset geprobeerd en de herstelmodus via iTunes. Niks werkte. Ik heb het toestel verzekerd, dus dat is het probleem niet. Misschien was er een oplossing, maar ik bel de verzekering wel.

Reageer