Vraag

iphone 6 plus laag volume tijdens bellen

Zachte gehoor bij telefoongesprekken van in-en uitgaande gesprekken.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Yilmaz,

Heb je het eigenlijk bij alle mensen die belt of is het toevallig één nummer waar het bij gebeurt? Dan zou het probleem nog aan de andere kant van de lijn kunnen zitten. Ervaar je het overal of op een bepaalde locatie?

Zou je dit topic eens kunnen doornemen voor de zekerheid? Het is namelijk opvallend dat het via de telefoon én oordopjes gebeurt. Had je de instellingen van je geluid ook al eens doorgenomen om te kijken of er misschien een optie voor het geluid verkeerd staat?

Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte!
Drankjewel voor uw hulp maar heb ook geprobeerd met netwerk intsellingen en blijft nog steeds hetzelfde ik praat voorlopig met luidspreker voor de gesprekken. Met oordopjes is het ook dezelfde ik heb het vanaf gisteren en dacht dat het niet aan mij lag blijkt wel dus.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Yilmaz,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd dat de volume laag is tijdens de gesprekken. Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je tijdens het bellen al de volume omhoog knop gebruikt? Merk je dan een verschil? Sinds wanneer heb je hier last van? Op alle locaties of op een specifieke postcode?

Herstel je netwerkinstellingen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen. Wellicht dat dit de oplossing is. Merk je geen verbetering dan wil ik je vragen om de gesprekken via je oordopjes en via de luidspreker te testen. Laat ons weten wat het resultaat is. We zijn erg benieuwd!

Reageer