Vraag

Iphone 6 plus touchscreen werkt niet meer

• 11 december 2016
  • 4 reacties
  • 1861 Bekeken

Goededag,

Na 1.5 jaar werkt mijn touchscreen Iphone 6 plus niet meer. Heb de topics gelezen, maar dit schijnt een bekend probleem te zijn..Geloof dat ik nog een paar maanden voor mijn vervroegde telefoonwissel/abonnementsverlenging zit (officieel september). Hebben jullie een aanbod om dit vervroegd in te zetten? Anders moet ik na 22 jaar toch naar een goedkopere provider op zoek.

4 reacties

Ook harde reset werkt niet, kan niet eens meer inlogcode intoetsen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Andrew,

Wat balen van je iPhone zeg! We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je naast je toegangscode ook je vingerafdruk ingesteld? Werkt de home knop nog wel met je vingerafdruk? Als je toegang hebt tot je toestel dan zou je via je computer of laptop nog een back-up kunnen maken of een fabrieksreset uit kunnen voeren. Dit kan je doen met behulp van iTunes, zie ook onze toestelhulp pagina.

Mocht het bovenstaande niet werken of niet de oplossing bieden, dan kan je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbieden of kan je ervoor kiezen om een vervroegde verlenging aan te gaan. Meer informatie hierover vind je op onze website.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Momenteel doet hij het weer, ik kijk het nog even aan. Het had wel alle kenmerken van het beschreven euvel, incl. ook grijze balk bovenin het scherm, dus ik vertrouw het nog niet helemaal. Wil je de melding bewaren bij mijn gegevens, mocht het terugkeren dan weten jullie er alvast vanaf. Hopen dat hij het volhoudt en bedankt voor de reactie
Reputatie 6
Badge +17
Hey Andrew,

Oh super. Bedankt voor je snelle reactie!

Nu je scherm weer werkt, adviseer ik je om zo snel mogelijk een back-up te maken van je gegevens. Just in case. ;)

Ik heb hier een melding van gemaakt, zodat onze collega's in de toekomst of ikzelf precies weet waar het over gaat als je weer contact opneemt.

Reageer