Beantwoord

iPhone 6 problemen wifi en iCloud

• 7 februari 2016
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Sinds paar dagen is me wifi raar aan het doen. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar nu zeg die dat de wachtwoord verkeerd is. Ik wilde hem naar fabrieksinstellingen zetten maar nu blijk dat me iCloud niet kan vinden. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Sam- 8 februari 2016, 15:20

Hi MEC-Style,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Wat vreemd zeg. Ervaar je dit bij alle Wi-Fi netwerken? Heb je het Wi-Fi netwerk waar het om gaat al een keer 'Vergeten' in de instellingen van je toestel en opnieuw verbinding gemaakt?

Zou je kunnen aangeven wat je precies bedoelt met het niet kunnen vinden van je iCloud? Bedoel je hiermee de applicatie of de gegevens op je iCloud? Kan je wel inloggen? Welke melding krijg je te zien? Wanneer heb je iCloud voor het laatst gebruikt?

Het is ook mogelijk om een reservekopie te maken via je computer of laptop met behulp van iTunes als je jouw toestel terug wilt zetten naar de fabrieksinstellingen. Bezoek onze 'Toestelhulp pagina' voor de instructies.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi MEC-Style,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Wat vreemd zeg. Ervaar je dit bij alle Wi-Fi netwerken? Heb je het Wi-Fi netwerk waar het om gaat al een keer 'Vergeten' in de instellingen van je toestel en opnieuw verbinding gemaakt?

Zou je kunnen aangeven wat je precies bedoelt met het niet kunnen vinden van je iCloud? Bedoel je hiermee de applicatie of de gegevens op je iCloud? Kan je wel inloggen? Welke melding krijg je te zien? Wanneer heb je iCloud voor het laatst gebruikt?

Het is ook mogelijk om een reservekopie te maken via je computer of laptop met behulp van iTunes als je jouw toestel terug wilt zetten naar de fabrieksinstellingen. Bezoek onze 'Toestelhulp pagina' voor de instructies.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Nee was alleen met thuis wifi netwerk. Eerst sprong die aan en uit en weer aan en weer uit En had daarna de wifi 'vergeten' en toen pakte hij de code niet meer. Toen ik hem op fabrieksinstellingen wilde doen moest ik me 'vind de phone' uitzetten bij icloud en toen werkte me code ook al niet. Kreeg namelijk een probleem melding. Heb toen gekeken wat er was en was een melding dat hij me icloud niet kon vinden. Heel apart. En de hoop opgegeven doet me wifi weer met de code en me icloud is terug sinds een paar uur...
Reputatie 7
Badge +20
Hi MEC-Style,

Dankjewel voor je reactie. Dus je WiFi en iCloud werken weer zonder problemen? Waarschijnlijk heeft het vergeten van je WiFi wel geholpen.

Als je nog ergens tegen aan loopt, laat het ons weten!
Ik ondervind de zelde problematiek en ik ga uiteraard deze oplossing toepassen
Zodra resultaat weten jullie het als eerst GROET
Reputatie 7
Badge +20
Hi mrduiveltje,

Ik hoop dat dit ook de oplossing is voor jou. Ben benieuwd naar je reactie! 🙂

Reageer