Beantwoord

iPhone 6 ruilen met de iPhone 6S?

• 12 september 2015
  • 9 reacties
  • 1029 Bekeken

Beste,

Ik heb vorige week mijn IPhone 6 binnen gehad met een nieuw abonnement maar nu komt de IPhone 6S uit zou ik deze telefoon nog kunnen ruilen voor een IPhone 6S of gaat dat niet meer?
ik heb wel een eenmalige betaling moeten doen aan de deur van een bedrag van 214,14 euro.
Hoop dat het mogelijk is!!

Mvg Rachel Durinck
icon

Beste antwoord door David 14 september 2015, 13:10

Hoi Espritgirl,

Haha, je wilt 'm inderdaad graag zo te zien! ;)

Je hebt het abonnement op 2 september afgesloten, dus je kunt de telefoon nog retourneren. Dan zou je kunnen wachten op de iPhone 6S en dan daarvoor gaan. Alles wat je over het terugsturen moet weten kun je op de pagina over annuleren en terugsturen lezen.

Hopelijk is dat allemaal duidelijk, maar anders helpen we je graag verder met je vragen! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

[quote=espritgirl]Beste,

Ik heb vorige week mijn IPhone 6 binnen gehad met een nieuw abonnement maar nu komt de IPhone 6S uit zou ik deze telefoon nog kunnen ruilen voor een IPhone 6S of gaat dat niet meer?
ik heb wel een eenmalige betaling moeten doen aan de deur van een bedrag van 214,14 euro.
Hoop dat het mogelijk is!!

Zou er wel heel erg van balen als dat niet mogelijk is pff.. 😞
Desnoods betaal ik iets bij !!!!
Ik wil zo graag de IPhone 6 S
Hoop dat ik nog kan ruilen!

Gr van Rachel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Espritgirl,

Haha, je wilt 'm inderdaad graag zo te zien! ;)

Je hebt het abonnement op 2 september afgesloten, dus je kunt de telefoon nog retourneren. Dan zou je kunnen wachten op de iPhone 6S en dan daarvoor gaan. Alles wat je over het terugsturen moet weten kun je op de pagina over annuleren en terugsturen lezen.

Hopelijk is dat allemaal duidelijk, maar anders helpen we je graag verder met je vragen! 🙂
Reputatie 5
Hopelijk heb je wel een reserve-toestel om de levertijd tot uitleveren nieuwe iphone 6s te overbruggen?!
:?:D
Succes!
OOH super zeg! Dan stuur ik em morgen gelijk naar jullie op!
Naar welke afdeling moet ik em versturen doe het wel aangetekend!!
Ik ben zo blij haha..... thanks!!
Best,

Omdat ik straks moet gaan werken zou ik u zo vriendelijk willen vragen om aub mijn verlenging die ingaat op 22 november dit jaar te willen annuleren heb nog een paar dagen de tijd! Ik heb 3 sept een verlenging gedaan met nieuwe telefoon maar ik wil ontzettend graag de IPhone 6S daar wil ik op wachten! Kunt u dit aub voor mij regelen anders ben ik te laat!! Zou ik erg van balen!!!!!
Hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Mvg Rachel Durinck
Mijn nieuwe verlenging niet annuleren!!!
Omdat jullie niet weten wanneer de IPhone 6S wordt geleverd vind ik dit wel een lastige keus!!!

Mvg Rachel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rachel,

We hebben vooralsnog niets voor je geannuleerd gelukkig! :)

Ik wil je er wel op wijzen dat je bedenktijd voor de iPhone 6 wel zo goed als op is, dit is namelijk 14 dagen. Voor de zekerheid geef ik je dan ook even het advies mee om met 1200 te bellen als je op korte termijn een besluit wilt doorgeven. Op het Forum reageren wij namelijk rond de 24 en 48 uur en hebben dus niet altijd de optie om snel te reageren.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag van je!
Bedankt voor u reacties!!

Reageer