Beantwoord

iPhone 6 start steeds opnieuw op of valt uit

• 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 3380 Bekeken

Hallo,
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een iPhone 6.
De afgelopen week valt deze bij 40% batterij uit en geeft aan dat hij leeg is.
Daarnaast bij bijvoorbeeld het openingen van een gesprek op Snapchat blijft mijn beeld hangen en vervolgens start hij opnieuw op. Ik heb mijn telefoon al gereset naar fabrieksinstellingen via iTunes dit mocht helaas niet helpen, nadat ik de home en aanknop even ingedrukt hou gaat het even goed en dan krijg ik het weer. Heel vervelend!

Wat kan en moet ik doen om dit te verhelpen??
icon

Beste antwoord door David 30 december 2016, 12:21

Hoi Tessa,

Volg je T-Mobile Nederland al op Snapchat? ;)

Het is niet erg handig dat de batterij van jouw iPhone zo snel al uitvalt, maar het is geen uitzondering na 1,5 jaar. Kan het misschien zijn dat je deze vaak oplaadt of valt dat dan wel weer mee?

We hebben een topic met suggesties die je thuis kunt uitvoeren om een reparatie te voorkomen. Misschien helpt dit ook nog in jouw geval! Voor Snapchat zou het een goede uitkomst kunnen zijn om de app opnieuw te installeren. Bij een fabrieksreset gebeurt dit voor heel het toestel, dus dan pak je dit in één keer groots en goed aan. 🙂 Zorg dan wel voor een goede back-up van jouw gegevens!

Laat je weten of het gewerkt heeft? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tessa,

Volg je T-Mobile Nederland al op Snapchat? ;)

Het is niet erg handig dat de batterij van jouw iPhone zo snel al uitvalt, maar het is geen uitzondering na 1,5 jaar. Kan het misschien zijn dat je deze vaak oplaadt of valt dat dan wel weer mee?

We hebben een topic met suggesties die je thuis kunt uitvoeren om een reparatie te voorkomen. Misschien helpt dit ook nog in jouw geval! Voor Snapchat zou het een goede uitkomst kunnen zijn om de app opnieuw te installeren. Bij een fabrieksreset gebeurt dit voor heel het toestel, dus dan pak je dit in één keer groots en goed aan. 🙂 Zorg dan wel voor een goede back-up van jouw gegevens!

Laat je weten of het gewerkt heeft? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer