Beantwoord

iPhone 6 valt plotseling uit en kan ik niet meer aanzetten

Mijn iPhone 6 viel een uurtje geleden spontaan, terwijl de batterij volledig is opgeladen. Ik kan hem sinds die tijd niet meer aanzetten. Het scherm blijft volledig zwart, ook als ik de telefoon in de oplader heb gestopt. Mijn iPhone is niet gevallen oid. Dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak. Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat?
icon

Beste antwoord door Y.0uss 23 mei 2015, 20:39

http://www.iphoned.nl/tips/iphone-gaat-niet-meer-aan/

Misschien werkt dit:
Je drukt de homeknop of powerknop in, maar er gebeurt niets. Het scherm blijft zwart. Met andere woorden: je iPhone gaat niet meer aan. Geen paniek, deze vier dingen kun je proberen om je toestel weer aan de praat te krijgen.

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo, vandaag viel mijn iphone 5c 2 keer uit, kan hem ook niet meer aan krijgen blijft op zwart beeld. Heb deze met abbonement pas net 2 maanden. wat kan ik nu doen?

mvg
http://www.iphoned.nl/tips/iphone-gaat-niet-meer-aan/

Misschien werkt dit:
Je drukt de homeknop of powerknop in, maar er gebeurt niets. Het scherm blijft zwart. Met andere woorden: je iPhone gaat niet meer aan. Geen paniek, deze vier dingen kun je proberen om je toestel weer aan de praat te krijgen.
Dit bedoelde ik:
Als je iPhone helemaal is vastgelopen en ook opladen wil het scherm niet aankrijgen, probeer dan om het opnieuw opstarten te forceren. Dit doe je door de powerknop en de homeknop minimaal tien seconden lang tegelijk in te drukken. Doe dit totdat het logo van Apple in beeld verschijnt; je iPhone start dan weer op.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martijnbeversluis en jeff26,

Wat een pech dat jullie dit allebei is overkomen! :S

Hebben jullie het al geprobeerd met de tip van Y.0uss? Hopelijk heeft het een positief effect gehad!

Er is niets aantoonbaars gebeurd waarna de problemen zijn ontstaan? Jullie hebben het toestel allebei al aan de oplader en/of PC gehangen om te kijken of het wat oplevert? Anders zou ik jullie aanraden om het toestel ter reparatie aan te bieden, zodat er gekeken kan worden naar een oplossing. Je zou van te voren nog even kunnen kijken of je nog iets hebt aan de tips in dit topic je vindt daar ook meer informatie over reparatie.

Ik hoop dat het met de Y.0uss' suggestie al gelukt is! 🙂
Reputatie 2
Ik heb sinds vrijdag de Iphone 6 en wou deze vandaag gaan instellen/activeren en bij het instellen valt hij uit (hij zat gewoon op de oplader) en nu wilt hij ook niet meer aan. Ik heb de bovenstaande tip(s) geprobeerd, maar niets werkt..
Reputatie 2
De iPhone is voorzien van een hitte beveiliging. Hebben jullie hem al laten afkoelen? Bij gebruik met deze warme dagen kan deze wel eens inschakelen...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ashley92

Wow. dat is raar! Niets vreemds gedaan toch? :S

Als je deze nog maar zo kort geleden hebt, dan valt deze nog binnen de aankoopfase! Je kunt hier over lezen op onze pagina over garantievoorwaarden en hoe je jouw toestel hiervoor kunt aanmelden!

Had je in de tussentijd overigens al iets anders geprobeerd om het probleem te fixen?
Reputatie 2
Hallo David,

Nee, niets vreemds gedaan. Gewoon de setup gedaan, draai me om om mijn laptop te pakken zodat ik de Itunes backup terug kan zetten, ik draai terug en hij is uit.

Ik ben direct terug gegaan naar de winkel en zonder problemen een nieuwe meegekregen. Top service!
Probeer de iPhone is te resetten. Dit doe je door de sleep/wake & home button tegelijk ingedrukt te houden tot het Apple logo verschijnt.
https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-black-screen.html

Reageer