Vraag

iPhone 6 valt steeds uit

• 6 juli 2016
  • 1 reactie
  • 694 Bekeken

Hallo,

ik heb mijn iphone 6 nu ongeveer een jaar geleden gekocht, en na een maand heb ik hem in het water laten vallen en laten maken. hier bij is de batterij vervangen en het toestel is helemaal schoongemaakt. hier na heb ik er verder geen problemen meer mee gehad.

Maar sinds 2 maand is mijn orginele oplaad kabel kapot gegaan, ik heb toen een nieuwe aangeschaft. (geen orginele) en sindsdien gaat mijn batterij steeds sneller leeg. En nu sinds vorige week valt hij steeds vaker uit en als ik hem weer aan wil doen moet ik hem eerst aan de lader hebben gehad, hij start hier na gelijk weer op. dit gebeurd nu helaas steeds vaker... ik laad hem sinds gister met een orginele lader op maar het probleem blijft..

weet iemand hier een oplossing voor? nieuwe batterij laten plaatsen misschien?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieterjan56,

Welkom op ons forum! :)

Wel erg toevallig dat het precies bij het wisselen van de oplaadkabel plaats heeft gevonden. Eerder was dit nog niet? Het zou kunnen dat je batterij op z'n einde loopt. Hoe lang gaat een volle batterij op het moment nog mee en bij welk gebruik is dit (continu of juist helemaal niet)?

Zou je kunnen aangeven waar je het toestel hebt aangeschaft en bij wie je het toestel hebt laten repareren? Je kunt het toestel bij ons in ieder geval ter reparatie aanbieden. Of er nog garantie op zit is wel afhankelijk van je antwoord op de voorgaande vragen. Daarnaast zou het eerdere defect (vochtschade) al genoeg kunnen zijn om buiten de garantie te vallen.

Hopelijk kunnen we het snel voor je oplossen! Een batterij die zomaar uitvalt, is niet handig!

Reageer