Vraag

iphone 6 zacht geluid tijdens telefoongesprek

Hoi,
Als ik aan het bellen ben met een persoon verstaat die persoon mij niet.
Ik heb al geprobeerd het volume harder te zetten maar dat helpt niet het geluid blijft zachtjes.
Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Renz Akkermans

8 reacties

Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb de telefoon nu al 3 dagen en elke x als ik gebeld word hoor ik diegene niet en andersom. Het klinkt alsof diegene heel ver weg is. Geluid harder zetten helpt niet. Die stond namelijk al op het allerluids.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor het graag!!!

gr
hee! ik ben er achter wat er nou aan de hand was bij mij!
Je moet de schakelaar links van je telefoon omhoog schuiven dan krijg je belsignaal te zien dan kan je hem harder zetten door je volume knoppen! Succes ik hoop dat het werkt bij mij ieder geval wel!
Hey, ook dit werkt helaas niet. Mijn belwsignaal staat al op luid. En alsof hoor ik diegene van ver. Heel raar. Kan het ook niet vinden bij instellingen 😞
Ik weet niet hoelang je het toestel al hebt.. maar je kan nog binnen dacht ik 8 dagen terug naar de shop en dan moet je dat aangeven en dan krijg je misschien wel een nieuwe! en misschien kunnen zei dan wel even kijken naar je toestel.
Ik heb hem pas 3 dagen. Is goed thnx vr de tip! Zal ik zeker doen
Reputatie 6
Badge +16
@mb.mauritiaan

Heel vreemd.

Ik ga het toch voor de zekerheid vragen, maar heb je de beschermfolie al van je telefoon verwijderd? De beschermfolie die er standaard opzit bedekt de luidspreker namelijk. Versta je de mensen aan de andere kant van de lijn wel als je de luidspreker functie inschakelt?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
De beschermfolie!! Dat was de gouden tip!! Die had ik er nog opzitten!! En ik maar denken dat mijn nieuwe toestel het niet goed deed :8....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marielle,

Aaah super dat deze tip jou heeft geholpen! Dat is ook het doel van ons forum! 😃 Ik wens je veel plezier met je iPhone.

Reageer