Vraag

iPhone 6S: Apps starten automatisch

• 27 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 808 Bekeken

Hallo,

Mijn Iphone 6S doet de laatste tijd erg gek.
Als ik mijn telefoon ontgrendel worden automatisch apps geopend zonder dat ik erop heb geklikt.
Mijn wifi verbinding valt ook elke keer weg en is erg traag.
Heb hiervoor nooit problemen mee gehad. Heb deze iphone niet eens een halfjaar. Wat kan ik hieraan tegen doen?

5 reacties

Badge +13
Beste Najia staan er toevallig veel tabbladen open?
Dubbel drukken op de homebutton dan zie je of er veel tergelijkertijd open staat?
En heb je ook de laatste update op je iPhone draaien?
Hallo Rosan,
Nee ik sluit automatisch alle tabbladen.
Ik heb wel de laatste update op mijn telefoon staan ios 10.1 ligt het daaraan?
Badge +9
Hoi Najia,

Daar zou het niet aan moeten liggen, heb het zelf ook op een iPhone 5S, twee iPhone 6, een 6S en een 7+ en herken dit probleem totaal niet.

Mag ik vragen om welke apps het gaat?

De app die opent: is dit ook altijd een app waarvan het icoontje op dezelfde scherm staat als waar je deze opent?
Het zijn altijd twee apps itunes en free music app. Heb dit voorheen nooit gehad. Nee geen icoontje. Ookal sluit ik alle apps af en vergendel mijn telefoon en ontgrendel het weer na een paar minuten automatisch openen die apps. Heel vreemd
Reputatie 5
Hoi Najia94,

Wat merkwaardig dat de apps automatisch opstarten! Ik vraag mij nog wel het volgende af. Worden de apps echt op de voorgrond geopend of doel je op het openen in de background? Dat laatste is namelijk geen issue, zie ook deze achtergrondinformatie.

Ervaar je het Wifi probleem met één specifiek modem of echt via iedere Wifi-verbinding? Heb je al eens getest of het herstellen van je netwerk instellingen het probleem verhelpt?

Ik verneem graag van je!

Reageer