Beantwoord

iPhone 6s+ batterij

Ik heb sinds december 2015 mijn iPhone 6s+. Een hele fijne telefoon. Geen spijt van deze keuze! Nu heb ik alleen een probleem. De batterij van mijn telefoon gaat erg snel leeg, ook als ik 'm niet gebruik. Soms valt de telefoon ook uit als ik nog meer dan 5% heb. Ik heb m'n iPhone al terug gezet naar de fabrieksinstellingen en heb een batterijsynchronisatie uitgevoerd op de manier die hier ook ergens als antwoord staat. Allebei heeft niet geholpen en vind het best wel vervelend dat ik mijn iPhone twee tot drie keer op een dag aan de lader moet zetten. Valt dit binnen de garantie? Kan er wat aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Issam 5 april 2016, 17:03

Hoi Jaydeefierce_

Goed dat je dit navraagt bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo vaak je telefoon moet opladen. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je toevallig al een kijkje genomen in dit topic? Hierin worden veel tips en adviezen gegeven over hoe je jouw batterijduur kan verbeteren. Mochten de tips in dat topic niet helpen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'hoe voorkom ik een reparatie' topic. Daarin wordt uitgelegd wat je kan doen voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt en er wordt ook uitgelegd hoe je jouw toestel ter reparatie aan kan bieden. Als de bovenstaande tips niet helpen, dan lijkt het me verstandig om op te sturen naar ons reparatiecentrum.

Houd ons op de hoogte. We zijn benieuwd naar het resultaat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Jaydeefierce_

Goed dat je dit navraagt bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo vaak je telefoon moet opladen. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Heb je toevallig al een kijkje genomen in dit topic? Hierin worden veel tips en adviezen gegeven over hoe je jouw batterijduur kan verbeteren. Mochten de tips in dat topic niet helpen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in het 'hoe voorkom ik een reparatie' topic. Daarin wordt uitgelegd wat je kan doen voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt en er wordt ook uitgelegd hoe je jouw toestel ter reparatie aan kan bieden. Als de bovenstaande tips niet helpen, dan lijkt het me verstandig om op te sturen naar ons reparatiecentrum.

Houd ons op de hoogte. We zijn benieuwd naar het resultaat.
Ik heb het geprobeerd maar nog steeds merk ik niet dat mijn batterij langer mee gaat dan normaal. Is het misschien beter dat ik bij een T-Mobile shop langs ga?
Reputatie 7
Badge +20
Hi jaydeefierce,

Dankjewel voor je reactie. Is jouw toestel al voorzien van de laatste update? Bij mijn iPhone heeft een software update mijn batterijduur verbeterd. Mocht je nog steeds problemen ervaren dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden in onder andere de T-Mobile Shop of telefonisch of via My T-Mobile.

Laat je ons weten of het lukt? Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer