Beantwoord

iPhone 6s bestellen

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hoi hoi, ik kan mijn abbo verlengen maar wil graag iphone 6s en het is verkrijgbaar vanaf 2 oktober maar ik zie nergens een link dat ik het kan bestellen en heb nog steeda geen mail ontvangen. Wil niet te laat zijn!
icon

Beste antwoord door Amy 2 oktober 2015, 09:18

Hey iedereen,

Is het vannacht nog gelukt om op de mobiele versie de toestellen te bekijken en te bestellen? 🙂 Ze staan er namelijk wel tussen! Het kan zijn dat de website door drukte vannacht niet helemaal goed mee wilde werken.

@Sonny5 & @Nicoliu
Was het nog gelukt om om de knop te drukken? Jullie bestellingen zijn in ieder geval goed bij ons binnen gekomen. Door de drukte kan het wat langer duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt. Meer informatie hierover vind je terug in het FAQ-topic. Meer informatie over de levertijden van de nieuwe toestellen is terug te vinden in dit forumtopic. 🙂

And now we wait! 😉

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Vanaf nu (sinds 0:00 uur) kan iedereen bestellen (ook zonder mail): https://shop.t-mobile.nl/?filterBrands=apple

Oh, en ik geloof dat je dan rechtsbovenin op 'Ik wil verlengen' moet klikken 😉
Zit er niet tussen
Alleen 5s 6 en 6 plus 😑
Reputatie 1
Dat is raar... misschien even op Ctrl-F5 klikken (of Cmd+R op een mac) ? Ik zie ze er wel tussen staan.
Ik kijk via mijn iphone
Reputatie 1
Oh lol. Sorry. ;-)

Hmm.. je hebt gelijk. Ik bekijk het zojuist ook op m'n iPhone en zie ze daar niet tussen staan!
Ik probeer de iphone 6s te bestellen (verlengen) maar kan bij het bevestigen van mijn bestelling niet op bevestigen o.i.d. drukken. Kan iemand mij vertellen hoe je je bestelling kunt bevestigen of dat dit reeds gebeurt is wanneer je een verzend/afhaal locatie hebt geselecteerd?
Ik heb hetzelfde als sonny5. Ik probeerde de 6s te bestellen, maar bij Bevestiging krijg ik alleen een samenvatting te zien en verder kan ik niks bevestigen of terug zien in mijn mailbox of My T-mobile.
Reputatie 7
Badge +15
Hey iedereen,

Is het vannacht nog gelukt om op de mobiele versie de toestellen te bekijken en te bestellen? 🙂 Ze staan er namelijk wel tussen! Het kan zijn dat de website door drukte vannacht niet helemaal goed mee wilde werken.

@Sonny5 & @Nicoliu
Was het nog gelukt om om de knop te drukken? Jullie bestellingen zijn in ieder geval goed bij ons binnen gekomen. Door de drukte kan het wat langer duren voordat je de bevestiging van je bestelling ontvangt. Meer informatie hierover vind je terug in het FAQ-topic. Meer informatie over de levertijden van de nieuwe toestellen is terug te vinden in dit forumtopic. 🙂

And now we wait! 😉
@Amy ik geloof dat het gelukt is inderdaad! Kreeg vannacht een mailtje met een bevestiging, maar zie nog niets van mijn bestelling terug op my t-mobile of in de app. Wellicht wordt dat nog verwerkt

Reageer