Beantwoord

Iphone 6S en 6s plus goud beschikbaar?

• 8 september 2016
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo,

ik ben op zoek naar een gouden Iphone 6S of 6S plus 64GB (hier ben ik zelf nog niet helemaal over uit), maar kan hem niet vinden in de shop. Verkopen jullie die wel nog? Zou ik bijvoorbeeld wel via telefoon of in een winkel deze telefoon kunnen bestellen?

Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Issam 10 september 2016, 11:39

Hey Student4iPhone,

Leuk om je hier weer te zien. Welkom op het forum. :)

Wat gaaf dat je voor de iPhone 6S wilt gaan. Heb je toevallig de nieuwe iPhone 7 al gezien? Wellicht dat deze, met de nieuwe functies en opgefrist design, ook interessant is voor jou! Als je toch voor de iPhone 6S wilt gaan dan kan je deze direct in onze webshop bestellen, de telefoon is namelijk op voorraad en direct leverbaar!

Ook kan je hiervoor bellen naar onze afdeling vernieuwingen via 0800-8104 en langs één van onze T-Mobile Shops gaan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten, want we helpen je natuurlijk graag verder. Succes met het uitkiezen van een nieuwe telefoon. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Student4iPhone,

Leuk om je hier weer te zien. Welkom op het forum. :)

Wat gaaf dat je voor de iPhone 6S wilt gaan. Heb je toevallig de nieuwe iPhone 7 al gezien? Wellicht dat deze, met de nieuwe functies en opgefrist design, ook interessant is voor jou! Als je toch voor de iPhone 6S wilt gaan dan kan je deze direct in onze webshop bestellen, de telefoon is namelijk op voorraad en direct leverbaar!

Ook kan je hiervoor bellen naar onze afdeling vernieuwingen via 0800-8104 en langs één van onze T-Mobile Shops gaan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten, want we helpen je natuurlijk graag verder. Succes met het uitkiezen van een nieuwe telefoon. 😉
Bedankt, ik zie dat de Iphone 6S plus 64GB niet meer in het goud te bestellen is, zijn er nog wel winkels waar deze te verkrijgen is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Student4iphone,

Helaas hebben wij daar geen duidelijk inzicht in. De voorraad wisselt daar natuurlijk continu door de verkopen die zij doen gedurende dag. Gelukkig zie ik dat het bij jou vandaag in ieder geval goed is gekomen met een verlenging! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer