Beantwoord

iPhone 6s in wc gevallen heb ik waterschade?

• 3 september 2017
  • 1 reactie
  • 4775 Bekeken

Ik heb gisteravond helaas door een stomme fout mijn Iphone 6s in de wc laten vallen. Ik was er gelukkig snel bij en heb hem uit de wc gehaald. Verder goed gedroogd, ik had helaas geen rijst in huis, en Iphone deed het nog. Alleen bij het bellen gaat hij wel over maar ik hoor niemand. Degene waar ik dan mee aan het bellen ben hoort mij wel. Ik had al op Internet gelezen dat er een indicator is bij de opening van de simkaart om te kijken of de Iphone waterschade heeft. Deze is bij mij niet rood gekleurd. Iemand een idee wat het probleem kan zijn en of het op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 september 2017, 14:16

Hi Chelly76,

Wat balen dat je je iPhone hebt laten vallen! 😞 Hoelang heb je hem laten drogen? Je moet je iPhone minimaal 72 uur laten drogen het liefst in een bak rijst. Op deze pagina staan ook nog tips die je kan uitproberen. Het is lastig om van een afstand te controleren of je toestel waterschade heeft. Je zou eventueel langs een T-Mobile Shop of Apple store kunnen gaan en dan kunnen mijn collega's er naar kijken. Mocht er schade zijn dan kun je hem ter reparatie aanbieden. Mocht er wel sprake zijn van vochtschade/waterschade dan komt je garantie te vervallen. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je toestel snel gered wordt! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chelly76,

Wat balen dat je je iPhone hebt laten vallen! 😞 Hoelang heb je hem laten drogen? Je moet je iPhone minimaal 72 uur laten drogen het liefst in een bak rijst. Op deze pagina staan ook nog tips die je kan uitproberen. Het is lastig om van een afstand te controleren of je toestel waterschade heeft. Je zou eventueel langs een T-Mobile Shop of Apple store kunnen gaan en dan kunnen mijn collega's er naar kijken. Mocht er schade zijn dan kun je hem ter reparatie aanbieden. Mocht er wel sprake zijn van vochtschade/waterschade dan komt je garantie te vervallen. Op deze pagina lees je er meer over.

Ik hoop dat je toestel snel gered wordt! Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer