Vraag

iPhone 6s krijgt geen verbinding met iTunes

• 9 mei 2016
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 6
Ik krijg met mijn iPhone 6s geen verbinding met iTunes op de computer wel met mijn iPad wat moet ik doen om verbinding te krijgen behalve als nieuwe iPhone instellen opnieuw

3 reacties

Reputatie 5
Arieeeeeeeeeeeeeee! Leuk om je hier weer eens te zien. 🆒 Ik heb sinds kort ook de iPhone 6S, ben er heel blij mee. :D

Kijk eens of het wel lukt met behulp van de tips op deze pagina.
Reputatie 6
Mindy blij te lezen dat je ook tevreden ben met je 6s die tips heb ik al geprobeerd. Hij wil alleen de foto,S delen vraag ITunes maar geen verbinding
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arie,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! 😃

Ik zie dat Minty je al enthousiast heeft verwelkomt en een link heeft gestuurd (dankje!). Jammer dat deze tips niet hebben geholpen. Krijg je een foutmelding als je probeert te verbinden met iTunes? Gebruik je hetzelfde kabeltje voor je iPhone als voor je iPad? Kun je anders eens een ander kabeltje proberen voor je iPhone? En heb je al eens naar deze tips gekeken? Laat je even weten of het gelukt is? Anders gaan we kijken naar een andere oplossing!

Trouwens nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Je kunt een groep aanmaken en daarmee onderling gratis bellen binnen Nederland en elke maand een cadeautje uitkiezen. Mooi meegenomen toch? 🙂 Je kunt via My T-Mobile een eigen groep aanmaken.

Houd je ons even op de hoogte van het verbinden met iTunes?

Reageer