Beantwoord

iPhone 6S kwijt op vliegtuigstand

• 25 december 2016
  • 1 reactie
  • 461 Bekeken

Ik zit met een probleem. Ik en mijn vriend komen net terug uit Parijs, ik had mijn telefoon op vliegtuigstand ivm de data-roaming zodat ik niet al mijn data verbruik. Nu zijn we vandaag dus terug gekomen, en ben ik mijn telefoon kwijt. Ik weet 100% zeker dat hij niet in Parijs kan liggen, aangezien ik in die 5 uur de auto niet uit ben geweest. Ik kan mijn telefoon nu dus niet vinden met de zoek mijn Iphone applicatie, aangezien je hiervoor een werkende internetverbinding moet hebben. Ook is bellen nu geen optie.

Is er een oplossing hoe ik mijn telefoon terug kan vinden, of heb ik nu gewoon heel erg veel pech?

Liefs
icon

Beste antwoord door David 27 december 2016, 15:25

Hey Idkdais,

Hopelijk heb je ondanks het verliezen van je telefoon wel genoten van Parijs?

Jammer genoeg heb je inderdaad behoorlijk veel pech, want je moet inderdaad een werkende verbinding hebben om Find My iPhone te kunnen gebruiken. De vliegtuigstand blokkeert dit signaal nu. Ik duim heel erg dat je jouw toestel alsnog ergens op weet te duiken!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk wel graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Idkdais,

Hopelijk heb je ondanks het verliezen van je telefoon wel genoten van Parijs?

Jammer genoeg heb je inderdaad behoorlijk veel pech, want je moet inderdaad een werkende verbinding hebben om Find My iPhone te kunnen gebruiken. De vliegtuigstand blokkeert dit signaal nu. Ik duim heel erg dat je jouw toestel alsnog ergens op weet te duiken!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk wel graag van je. 🙂

Reageer