Beantwoord

iPhone 6s (meerdere toestellen en contracten) geven gesprek mislukt bij op hangen

• 7 april 2016
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

Ik heb een probleem dat wanneer ik een gesprek beëindig er gesprek mislukt komt te staat op mijn scherm van mijn iPhone 6s. Het ligt niet aan het toestel want mijn vrouw die ook een iPhone 6s heeft heeft het zelfde probleem. Iemand hier een oplossing voor? Harde reset/reset netwerk instellingen zijn geen oplossing die heb ik al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Amy 8 april 2016, 10:54

Hey LunDys,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum, we helpen je hier graag!

Gebeurt dit alleen wanneer je een gesprek beëindigd? Dat is gek natuurlijk omdat het gesprek dan al 'gelukt' is 😉.

Heb je dit probleem op meerdere locaties of alleen op één locatie? Krijg je dit na ieder gesprek te zien of alleen bij bepaalde nummers? Kun je wel gewoon internetten? Ik zie dat het netwerk er op de dekkingskaart op jouw locatie in ieder geval goed uitziet. Ik wil je daarom adviseren om dit topic voor de zekerheid nog even door te nemen.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Met wat meer informatie kunnen we je wat gerichter verder helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey LunDys,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum, we helpen je hier graag!

Gebeurt dit alleen wanneer je een gesprek beëindigd? Dat is gek natuurlijk omdat het gesprek dan al 'gelukt' is 😉.

Heb je dit probleem op meerdere locaties of alleen op één locatie? Krijg je dit na ieder gesprek te zien of alleen bij bepaalde nummers? Kun je wel gewoon internetten? Ik zie dat het netwerk er op de dekkingskaart op jouw locatie in ieder geval goed uitziet. Ik wil je daarom adviseren om dit topic voor de zekerheid nog even door te nemen.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Met wat meer informatie kunnen we je wat gerichter verder helpen.
Reputatie 2
Ik heb dit eigelijk overal maar ik ben voornamelijk in Amsterdam. Als ik even terug denk is dit probleem begonnen in december vorig jaar. Zijn jullie toen niet overgestapt naar 4g+?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Lars,

Welkom op ons forum! Vreemd probleem inderdaad. Heb je de meest recente software op het toestel draaien? Ik zou zo geen aanwijsbare verklaring kunnen geven waarom je hier last van zou moeten hebben. Ik heb een kleine zoektocht gedaan via google. Zou je de tips van de deze pagina willen proberen? Je kunt deze tips uit een topic op het Apple forum ook proberen. Het schijnt het probleem op te lossen.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik ben benieuwd!
Ik heb exact hetzelfde probleem als LunDys en ik kan geen oplossing vinden. Het is erg vreemd: het gesprek is gewoon gelukt, maar ik krijg een "gesprek mislukt"-melding na afloop. Ik weet het trouwens niet zeker, maar mogelijk gebeurt het alleen wanneer ik iemand bel vanuit de favorietenlijst.
Ik heb trouwens een iPhone 6.

groet
roy
Reputatie 7
Badge +15
Hi Roy,

Wat gek dat jij dit probleem ook hebt! Heb je de topics waar Mitch in het bericht boven jou naar linkt al bekeken? Daar vind je een mogelijke oplossing in de netwerkinstellingen.

Ik ben benieuwd of dit bij jou ook werkt Roy!

Reageer