Beantwoord

iPhone 6s opladen kan niet meer

• 12 september 2016
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb sinds twee weken de iphone 6s.
Echter sinds zaterdag krijg ik de melding als ik mijn telefoon wil opladen :

DEZE KABEL OF DIT ACCESSOIRE IS NIET GECERTIFICEERD

Ik heb echter gewoon een iphone oplader die ik geleverd kreeg bij mijn telefoon.
Het is dus wel degelijk een iphone oplader. Mijn telefoon laad niet meer op nu.

Moet ik naar een T-mobile winkel om misschien mijn adapter om te ruilen ?
Moet ik naar een Apple store gaan?

Wie kan mij er mee verder helpen het is erg vervelend dat dit al na 2 weken gebeurd.

Tobias
icon

Beste antwoord door Amy 14 september 2016, 09:59

Hey Tobias,

Wow.. flink balen dat dit niet goed gaat! 😮

Heb je toevallig ook al een andere oplader geprobeerd? Of werkt jouw oplader wel op een ander toestel? Mocht je oplader het helemaal niet doen, ook niet op andere toestellen dan kun je deze ter reparatie aanbieden. Je hebt hier namelijk 12 maanden garantie op. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Mocht geen enkele oplader werken op jouw toestel dan kun je het beste deze pagina even doornemen. Je leest daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Hopelijk helpt dit!

Hopelijk kun je met deze informatie uit de voeten! Wil je ons op de hoogte houden hier? :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tobias,

Wow.. flink balen dat dit niet goed gaat! 😮

Heb je toevallig ook al een andere oplader geprobeerd? Of werkt jouw oplader wel op een ander toestel? Mocht je oplader het helemaal niet doen, ook niet op andere toestellen dan kun je deze ter reparatie aanbieden. Je hebt hier namelijk 12 maanden garantie op. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Mocht geen enkele oplader werken op jouw toestel dan kun je het beste deze pagina even doornemen. Je leest daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Hopelijk helpt dit!

Hopelijk kun je met deze informatie uit de voeten! Wil je ons op de hoogte houden hier? :8

Reageer